Viitoare mamici de Septembrie-Octombrie 2010 (113)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Alina_feier spune:

Eu m-am bucurat cel mai tare cand am vazut ca si tu esti din BV...e adevarat ca la inceput activam mai des pe forum(aveam mai mult timp si la servici) dar acum abia am timp sa citesc iar de scris.........dar asa cum ziceam o sa intru in concediu in 2 sapt si o sa am mai mult timp
Eu merg la Preda Mircea

Alina 29+

http://lbdf.lilypie.com/6ECdp2.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ana_25 spune:

Citat:
citat din mesajul lui georgescu oana

Buna seara burtici , am aparut si eu dupa o vreme .Sunt in concediu medical pe motiv de col scurtat si contractii , iau ginypral , scobutil si nospa.
Am stat cumintica dar maine o comit plec la mare 2 zile cu sotul , n serbam 11 ani de casatorie , de abia astept sa ne cazam .
In rest daca vorbeati de gatit v aspun si eu ce fac in seara asta , oeste la cuptor cu sote de dovlecei , ardei , ciuperci si porumb (e prima data cand il fac dar a iesit delicios ) si ... gogosi...acum le pun la tigaie
As vrea sa vad si eu contul comun dar nu am parola si user , se poate sa mi le furizati ?
Va pup

Oana si Maria Alexandra(17.04.2004) si Graviduta de 28s +
Martie-Aprilie

Oana ,multi ani fericiti!!!Wow!11 ani! Noi abia facem un an de la cununie duminica. Sa fiti fericiti!!

Daca dai o gogoasa dau parola!
Ti-am trimis PM.

Ana28+ Maia Elena lu' mama

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns georgescu oana spune:

Multumesc pentru urari ana , trec asa repede , ne-am casatorit de mici dar nu regret , ne bucuram de fiecare an cu bune si rele , important e ca suntem impreuna .
Si pentru parola sa stii ca dau mai multe gogosi , acum le-am terminat
Merci frumos

Oana si Maria Alexandra(17.04.2004) si Graviduta de 28s +
Martie-Aprilie

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns donna79 spune: