Avem 65 copii si a venit Mosul la toti !!!

Raspunsuri - Pagina 26

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns papanash spune:

hello, prezent si io ! n-am reusit nicicum sa vorbesc asta seara cu dna dir. sa-mi zica ce a cumparat. Am sunat ultima oarape la 20, o las pe maine ca deja e tarziu.
ma ajuta mult sa vad mobilizare in jur. maine fac calculelele si vedem pe ce ne bazam, deja am scos banii din cont si ii dau lui Lumi zilele asta. Plusurile de la job urmeaza sa le trimit la spital, sa vad prin cine. In mod normal sapt viitoare sunt in medical,acasa, deci disponibila pt organizari. Nu pot iesi din casa, insa, copilul e suspect de scarlatina, iar sotul, primitor, e si el in analize :)
dar nu-i nimic, reusim pana la urma !

............................................................
Mama de papanas Andreiutz ( 02.10.2007 )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns papanash spune:

eu i-am luat lui Adi manusi cu 3 lei, din piata. cred ca tot din europa, dar sunt haioase, cu litere, el si le-a ales.
eu zic asa, sa aflu detalii despre ce vor mai primi copiii, caci au mai aparut niste donatori ( o firma care a zugravit asta-vara, mi-a zis dna dir)si apoi decidem ce luam. daca au cumparat manusi, le platim noi, plus plusurile, din diferenta luam fructe si/sau dulciuri. e ok asa ?
(stilul asta smuls/rapid/fara multe pregatiri mi-a iesit intotdeauna la marele fix, neasteptat de frumos, in toate domeniile, nu intru in intimitati :) )
Cricor, asa deci, te aniversezi...in avans iti urez numai liniste si multumire multa, peste tot, peste tot !
ma duc la baietii mei virusati, ca-i ora de antibiotic.
va pup si va multumesc mult fiindca existati !

............................................................
Mama de papanas Andreiutz ( 02.10.2007 )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alex_andra spune:

Cred ca o sa mai strang cate ceva pentru copii
Tocmai am vorbit cu o prietena si o sa organizeze ceva la servici la ea.