Goldie Pants - 42

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

oana,JoAnn

Citat:
citat din mesajul lui purple_blue

..de aici inteleg ca nu mai ai cu cine juca = Sporty nu e acasa = unde e??????????????????????????/

crezi ca jucam unu la unu?

fetele stati pe aproape ca se pregateste ceva

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Eu atat zic:

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

play-replay

iona multumesc de urari a venit si unu din baieti tai cu o atentie din partea ta, nu zic cine.....ca sa nu il dau de gol

abia astept sa vad ce pregatesti parpal

Love Lives Forever

sunny day

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Oana poftim niste ca sa vezi mai bine

Lisa , iona , Joann , mj & all
www.youtube.com/watch?v=K1t1hfDjWCU" target="_blank">The power's in believing

Mergi la inceput

mey parpal...decat sa imi oferi okii aia, mai bine imi dadeai neste infuzie pentru vitaminizarea neuronului....acolo era problemsu...

okii sa ii dai la iona...ca ea are nevoie mare...stringenta as zice, deoarece se tot uita la un poster cu Killy si zice ca e real....zau, incepe sa ma ingrijoreze

smile

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

Yesterday, Today and Forever M

fetili

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marami spune:

I miss u, sis!

Before you judge me, try hard to love me. MJ

o stea logostea...

Mergi la inceput

play-replay

marami iti faceai griji ca am disparut? no way...

parpal am nevoie de neste vetamine, ca nu mai rezist..ploaia asta tot scoate ciupercute una dupa alta, si nu mai fac fata sa le numar....e drept ca nu ma obliga nimenea sa le tin numaratoarea....da cand iti ies in fata greu sa nu le vezi

in alta ordine de idei...am premit o reclamatie ca ati subtiat de tot banda de la vetamina speciala....deci luati o pauza macar, ca de nu ne dau astia in judecata si daunele is mai mult decat putem visa

iona vad ca a lamurit situatiunea cu posteru, da are nevoie de un consult la un alt dok....deoarece ala al ei o minte, cum ca ce vede ea e real, si ca nu are probleme de protectie la ..si mi-e teama...daca ia un poster cu BAD...si zice ca e BAD live la ea.....nu vreau sa i se traga vreun proces de la asta

mai revin...dupa ce testez in laborator o metoda de socuri electrice pentru imbunatatirea tenului si a neuronului

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

hello fetili

oana mai ai lamai???

16+ viitoare mami de gemeni
www.youtube.com/watch?v=DcB8py9JWF4" target="_blank">
Forever,Michael

Mergi la inceput