Bulgaria- impresii, drum, statiuni, hoteluri (18)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ralucis spune:

delmo, noi plecam la Obzor in august.

diciu, voi in ce perioada mergeti? Si eu am intrebat la agentie si mi-a zis ca totul e ok, nu am motive de ingrijorare. Totusi cred ca pe la jumatea lui iulie ori trimit un mail ori le dau un telefon sa vad ce si cum. Daca ajungeti pana in august acolo sa imi spui si mie impresii calde!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana c. spune:

N-am putut sa intru de la servici ca m-am ocupat cu trimis mailuri, faxuri...etc.
S-o iau de la inceput:
Am vorbit cu un avocat, l-am intrebat ce pot face in cazul meu, vreau ca agentia sa fie pedepsita, vreau sa le cer si daune pe langa banii dati de mine de 2 luni. Cum spunea cineva pe alt forum: daca renuntam eu cu 2 zile inainte ma penalizau cu 100%, adica pierdeam toti banii. Ei au voie sa imi strice concediul, asa cum a spus si avocatul: agentia isi permite sa piarda rezervarea unui client ca-si ia comision de la ceilalti clienti mai norocosi, dar eu, clientul, nu-mi permit sa pierd rezervarea facuta cu o singura agentie, rezervare facuta in iarna si platita in aprilie, asteptata de 1 an , sa se foloseasca 2 luni de banii mei, apoi sa-si ceara scuze. Nu ma incalzesc cu nimic scuzele, nici faptul ca mai sunt si altii in situatia mea. Din contra, ceva trebuie facut sa nu se mai intample si in anii urmatori.

Deci...ce ar trebui facut :
In primul rand trebuie sa aveti ceva scris ca vi s-a anulat rezervarea, sa nu poata sa spuna ca nu v-ati prezentat la hotel si sa pierdeti banii, eu aveam de gand sa fac drumul la noapte spre Duni, in caz ca nu primeam. Nu mai ma duc, acum am ceva scris .
Sub nicio forma sa nu trimiteti agentiei vreo declaratie de genul " ma oblig sa nu cer daune daca mi se vor inapoia banii"
Asa a avut tupeul seful de la Giramondo sa-i ceara sotului meu pe mess, am printat si la nevoie arat cui trebuie asta.
Probabil ca asa se procedeaza si la cat de ametit esti la aflarea vestii, te gandesti in primul rand la bani, sa-i iei cat mai repede , sa fii sigur ca nu-i pierzi si p-aia, eventual sa achiti in alta parte. Poate ca din motivul asta continua porcariile astea, nimeni nu se sesizeaza, toata lumea tace si se multumeste cu ce-i spun cei de la agentie, numai sa-si ia banii. Ei bine....Emilia stia ca sunt informata, ghinionul lor ca s-a intamplat la mine.
Daca vor fi mai multi cei care vor cere despagubiri, poate nu le va conveni agentiilor sa dea bani si se vor implica , vor face ceva, fie un contract cu furnizorii mai drastic, fie pur si simplu nu vor mai lua de la ei, sa vedem daca le va convine celor din Duni si bulgarilor in general sa nu le mai umple prostii de romani hotelurile de Paste si de 1 mai, sa ii cheme tot pe nemti, rusi sau pe care prefera acum, in plin sezon.
Ati auzit vreunul din astia sa spuna ca achitase si si-a permis bulgarul sa-i faca vant? Sa nu mai zic cu 2 zile inainte, nici macar cu 7 luni.

Ati auzit pe vreunul sa spuna ca sambata avea rezervarea la hotel ptr 3 iulie, iar azi agentia i-a spus ca n-o mai are? Da, da.....asa este....stiu eu pe cineva...poate va scrie aici dupa ce se va linisti cat de cat.

Pentru nervii si stresul prin care am stat de sambata, vor plati, voi merge pana in panzele albe. Sa va spun ca dimineata s-au speriat colegele ca aratam ca naiba si nu ma puteam abtine din plans? Ca se uita lumea pe strada la mine ca la nebuni, ca nu pot sa ma linistesc , pur si simplu nu pot, nu stiu...cred ca am facut ceva pe sistem nervos, ca m-apuca si orice incercare de a ma calma esueaza. Nu ma pot concentra, scriu ceva si uit ce voiam sa scriu. Si altele. Si sa-i las in pace sa pateasca si altii anul viitor????? Nicidecum!

Ptr inceput am facut reclamatie la Ministerul Turismului, voi suna si la nr ala dat la tv ieri, plus OPC, plus...ce mai aflu. Voi scrie si pe alte situri, poate vor fi mai multi care vor face asa si vom reusi sa-i lecuim...Si daune...conform contractului, pot cere daune. Contract facut de ei. Si mi-am amintit ceva: tot acelasi administrator incerca sa-l convinga pe sotul meu pe mess ca prin faptul ca mi-a dat alte optiuni ( in Pomorie: Sunset Resort si La festa Pontica)ar cam trebui sa-i zic "saru mana" , si mai mi-a spus si cu 2 zile inainte, auziti voi nesimtire....parca m-ar fi anuntat acum 2 ani, nu 2 zile , nicidecum sa-i cer daune, eu sunt nesimtita.

Scriu la mesajul asta de la 3 ...mai aveam de scris dar revin.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralucis spune:

roxana, pana la urma cine este cel mai vinovat, agentia noastra sau bulgarii de la hotel? Sau sunt mana in mana la smecherii? Oricum ar fi, e foarte bine ca te-ai decis sa mergi pe calea asta, chiar merita sa le dea cineva o palma, oricine ar fi vinovat, nu se poate asa ceva.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura T spune:

Foarte bine le faci, Roxana, ca le ceri daune! Dar oricum, nu-i lasa sa-ti distruga concediul asteptat un an de zile de tine si mai ales de copiii tai, ia banii inapoi, da-i in judecata si pleaca in Grecia!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralucis spune:

roxana, pe voucherul meu figureaza ca furnizor bulgar tot solvexul asta, crezi ca este posibil sa patim si noi asa ceva? Sa mai sun o data la agentie si chiar la hotelul din Obzor sa ne linistim? Ce situatie de cacao...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns diciu spune:

ralucis, noi plecam din 19 august la Obzor. Sper sa nu avem probleme.
Mie mi se pare strigator la cer sa iti anuleze vacanta cu 2 zile inainte. Cine a gresit sau si-a batut joc, trebuie sa plateasca pentru asta. Nu inteleg cum vine asta cu over-booking. Eu inteleg prin over-booking, ca se fac rezervari deodata la acelasi hotel, camera. Dar apoi cine plateste primul avansul si primeste confirmarea, el va merge. Adica ei iau bani de la mai multi pe acelasi loc, apoi la final, opresc doar pe unul si celorlalti le restituie banii?
Inteleg daca se facea rezervarea doar pe vorbe, sau pe e-mail, fara bani. Dar asa, clar cineva a facut o greseala.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana c. spune:

Ralucis, nu stiu si nici nu ma intereseaza cine-i vinovat din cei 3: Duni Royal Resort, Solvexul sau Giramondo, eu am contract cu Giramondo, banii tot lor le-am dat, cu ei am avut legatura, nu cu restul. Prea putin ma doare de restul. Normal ca agentia da vina pe ceilalti 2 ptr ca e mai greu sa-i dai in judecata .
Deci eu agentia o consider vinovata, am mai spus, daca aveau alt contract cu aia, mai ales ca stia ca se intampla....era alta treaba

Si faptul ca azi un mail trimis Solvexului in care ii ceream sa imi dea un act oficial care sa arate ca am rezervarea anulata a fost citit la putin timp de cineva de la Giramondo....voua ce va spune? Ca nici macar nu-s mana-n mana, nu?! Va inchipuiti ca nu mi-a raspuns la el,unde ceva mai inainte raspunsese imediat cand ii intrebasem de confirmarea mea.

Si felul in care nesimtitul ala a incercat sa ma duca de nas si sa ma prosteasca in fata....offff...iar m-apuca nervii...oare asa impresie "buna" are de toti clientii lui? Cine naiba se crede?
La un moment dat chiar aveam mustrari de constiinta prin faptul ca m-am gandit numai sa-i fac reclamatie...nu prea imi face placere sa fac rau....dar cand vezi ca un rahat are impresia ca-i desteptul lumii...pai sa nu-ti sara tandara si mai mult? Si sa nu te inversunezi , gandindu-te ca dupa ce si-a batut joc , vrea sa ma si prosteasca ca sa scape basma curata...?


Despre confirmari...cred ca nu fac 2 bani, asta-i concluzia la care am ajuns.

Va spuneam ca cineva care sambata avea rezervare la Duni- era in listele lor- azi a primit anulare, avea intrare pe 3.
Deci...concluzia trage-o si singura.

Da, Laura, asa este...dar nu ma pot decide unde, mi-a placut mult Duni, totul de acolo....din locurile unde am fost pana acum...erau pe primul loc, inaintea Kusturului din Kusadasi, a H. Kaliakra din Albena...de altfel destul de bine vazute.
E greu sa gasesc ceva asemanator la pret apropiat , si asta cu intrare zilele urmatoare, cat mai iute, ca timpul zboara. Si e greu si sa iau undeva mai jos decat unde voiam.

Chiar nu stiu ce voi face, sotul nu vrea sa auda de litoralul nostru, adevarul ca nici eu, dar macar stateam 3-4 zile ptr copii, apoi mergeam la munte.






Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns codruta_grg spune:

Groaznic ce ai patit Roxana, Imi pare rau pt tine si pt ceilalti turisti aflati in situatia asta
Cum am citit aici, am inceput si eu cu mailurile. Agentia spune sa stau linistita. Am dat un mail vineri, unul marti, pe siteul hotelului unde vom sta si n-am primit nimik de la ei. Incep si eu cu strsul vacantei, mai ales pt copil, care face deja amr-ul.....
Voi cu cat timp inainte ati primit voucherele? ca mie mi-au zis la agentie ca numai inainte cu o saptamana inainte de plecare se primesc de la touroperator, care e german, deci am totusi o speranta....desi daca vad aia ca suntem romani, cine stie??!!


Codruta & Petra Alexandra

asa crestem noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ildyqo spune:

eeeee. asta e diferenta intre turistul roman si cel german. cu un turist german nu poate sa faca asa ceva. in primul rand interesele lui sunt bine aparate de agentia lui. acolo contractul e contract, clientul e client. si daca nu e cum trebuie, e vai si amar pentru cel vinovat. la noi e totul posibil ca in tara lui papura voda. cum adica sa vina agentia cu asa ceva si sa mai aiba ei pretentii. auzi la ei. ei se bazeaza pe faptul ca omul vrea un concediu, vrea banii inapoi si ca nu vrea bataie de cap cu judecata, tribunale, avocati si ca ei nu o sa pateasca nimic. nesimtire, nesimtire, nesimtire. si merg pe intimidare. cand ai dreptate, tot tu esti intimidat, nu cumva sa reactionezi. merita sa-i dai in judecata si o sa castigi dar asta implica muuult, mai multi nervi,timp si altele dar sigur castigi. cum adica, zi mersii sa-ti iei banii inapoi. ca ei ti-au dat variante, tr. sa fie si acceptabile. cum adica nu e vina agentiei sau a tour operator-ului. (dadea cineva cu parerea). este numai si numai a lor.
nesimtitii mai au si pretentia sa dai declaratii de genul "ma oblig sa nu cer daune daca mi se vor inapoia banii", cum adica, pentru banii mei!!!!! ma rog, ma pun in pielea celor patiti. stau si eu cu morcovul. avem intrare din 6, tot la Duni dar nu la marina ca nu am mai gasit locuri acolo. sper sa nu fie probleme.

ma pot innerva asa de tare cand aud de asa ceva incat nici nu stiu daca am fost coerenta. sper ca ati inteles mesajul.

Ildy Blanca Andreea (16.06.06) si Raul Felix (7.11.2009)

si da, daca anulezi tu concediul inainte cu 2 zile, pierzi banii. acum 2 ani, am vrut sa anulez inainte cu 2 zile pe motive medicale (deci motive serioase, nu moft) si pierdeam, nu stiu exact daca 100% din bani dar oricum f.f. mult, inexplicabil de mult. si atunci ei pot face asta fara nici o consecinta? cum vine asta? contractul il obliga doar pe client nu si pe agentia de turism?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ildyqo spune:

Roxana: am aruncat o privire peste "last-minut" - uri si gasesti oferte misto. acum tr. verificate locatiile si locurile la agentie dar sunt convinsa ca gasesti ceva fain si repede repede. nu cred ca pot pune link-ul aici dar e un sit in care sunt adunate multe oferte de la multe agentii si au o pagina de last-minut. sit-ul este info turism (intr-un cuvant cu w-urile de rigoare si ro-ul la coada). sper sa gasesti ceva fain.

Ildy Blanca Andreea (16.06.06) si Raul Felix (7.11.2009)

Mergi la inceput