Aspirante optimiste > 20 ani (496)
Raspunsuri - Pagina 11
cos_minutza spune:
Asa e Mara,pe toate va am in gand chiar daca nu nominalizez,ca de neuronu' mai pleaca la plimbare din cand in cand
Cami e groaznic ce povestesti tu acolo,sa platesti sa-ti vezi propriul copilRusineeeeee cadrelor medicale din Romanica(cu mici exceptii)
la toate!!!!!
Cosmi,aspiranta optimista viitoare
Doamne,pustii sunt casele fara copii si triste sunt inimile sotilor care n-au urmasi. Chiar daca nu avem credinta dreptilor care pentru rugaciunile lor s-au invrednicit sa aiba copii, pentru mila Ta nemasurata, nu ne lasa, Atotputernice Doamne, ci vezi suspinul inimii noastre. Umple-ne casa de bucuria pe care o aduc copiii, iar pe noi ne intareste ca sa-I crestem cu dragoste si intelepciune, spre slava numelui tau.Amin
iubita.mara spune:
Acum m-am suparat putin.Eu sunt medic la Municipal si as vrea sa va rog sa nu generalizati.Sunt de acord ca orice padure are uscaturile ei dar va implor nu generalizati.Eu lucrez la terapie intensiva si nu va pot spune cate eforturi se fac , ca pacientii sa fie bine si sa primeasca tot ce este mai bun pentru ei ( vezi cazul celor 2 tinere de la cf2 ). Suntem o echipa dedicata si cu mult suflet si nu meritam sa intram in aceeasi oala cu toti ceilalti.
didi32 spune:
Fetelor va pup si va urez o seara frumoasa! A, sa intru mai tarziu sa vad vestile de la Aditza!
pt toate!
in devenire
bebelu86 spune:
nu stiu ce se va alege de tara asta .
si noi ce vom face.
cica sa ne ducem la privat sa lucram dc nu ne convine cat primim la stat.
pai cine pana mea te mai angajeaza acu??? cand toti dau afara???
http://davf.daisypath.com/WBynp2.png
Albumele noastre
In momentele fericite iubeste-l pe Dumnezeu!
In momentele dificile cauta-l pe Dumnezeu!
In momentele de liniste adora-l pe Dumnezeu!
In momentele dureroase ai incredere in Dumnezeu!
In toate momentele multumeste-I lui Dumnezeu!
Cand Iisus a murit pe cruce, El se gandea si la tine!