Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Mergi la inceput

urmeaza declaratiunea pentru propretar . Poate raman doar eu cu el

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

DECLARATIONE PT. PROPRETAR

Each time the wind blows
I hear your voice so,
I call your name…

You know how I feel
This thing can’t go wrong
I can’t live my life without you.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

parpal cu asa declaratie sunt sigura ca propritaru se va intoarce intr-un suflet nu mai e nevoie de altceva

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

neata

pt.cine mai serveste

www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">

oana ce zice propritaru de declarationele lui parpal??? e de ajuns? se intoarce?

o duminica frumoasa

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

play replay

mi-a trimes mesaj ca dupa mesajul lui parpal a chemat helicopteru si ajunge....la fix ca sa inaugureze next apartment....insa sa nu va culcati pe o ureche...ca zice ca e posibil sa plece iar

o zi insorita sa aveti

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

eu am facut dedicatiunea din partea mea!!!!!!!!!!!!!!

Adica cum????? Voi nimic?????? Si repede vine propretaru' Mhmhmhmhm, oare ce inseamna asta?????

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

mey...tu ai acolo treburi pe filiera de famelie cu el...asa ca nu fa okii mari, ca stii tu ce i-ai transmis prin fratili geaman deci ar trebui sa fi preparata sufleteste pt revenirea lu propretaru

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna
mey fetili, cum e pana la urma??? vine propritaru inapoi sau ba?..ca iete se espira contractu pt apartamentu asta

Citat:
eu am facut dedicatiunea din partea mea!!!!!!!!!!!!!!
Adica cum????? Voi nimic?????? Si repede vine propretaru' Mhmhmhmhm, oare ce inseamna asta?????

parpal tu ce vrei sa insemne???.....da nu ne-ai spus totusi.....ai reusit sa-l convingi??? sau trebe depus efort suplimentar si din partea noastra?
mey io una nush dar prea se lasa rugat propritaru asta oare ce are de gand? sa mareasca chiria? ca altceva nu-mi vine in minte

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput