Goldie Pants - 41

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Buna www.youtube.com/watch?v=lPdjpwopc24" target="_blank">dimineata

Sunny day sa aveti. Oana, mai poti cu atata replay-play?????

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

www.michaeljacksonforsale.com/picture/Gallery4219.jpg" target="_blank">
M , I love you most.
www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">
www.youtube.com/watch?v=PVM9hd38WY4" target="_blank">
www.youtube.com/watch?v=bdjqcSCObuc" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=NEZ0iywbmhc" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=r5RkYS8EeL4" target="_blank">
fetili

meeeeeeey parpal , mey te pomeni ca GSS si-a dashkis televiziune???
lisaaaaaaaaa ai ramas blokata-n defilari?
iona, oana, joann

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

Citat:
citat din mesajul lui purple_blue
Oana, mai poti cu atata replay-play?????

si inca cuuummm

touch me and i come alive....

astept productia noului biznis.....poate prin ceva si de acolo

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

fetili

Citat:
lisaaaaaaaaa ai ramas blokata-n defilari?

mj treaba e in felul urmator
It's Too High To Get Over
Too Low To Get Under
I'm Stuck In The Middle
mey da tu ai multiplicat dozili de cafea duamne, vrei sa-ti stea corasonu??? trei nu erau de ajuns pe zi?

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

www.youtube.com/watch?v=bGCM00gpYag&feature=player_embedded" target="_blank">play-replay

sa aveti o zi ... minunata

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

www.michaeljacksonforsale.com/picture/Gallery4219.jpg" target="_blank">
M , I love you most.
www.youtube.com/watch?v=NEZ0iywbmhc" target="_blank">I'm too lost inwww.michaeljacksonforsale.com/picture/Gallery4217.jpg" target="_blank">you.
You www.youtube.com/watch?v=r5RkYS8EeL4" target="_blank">'re poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=PVM9hd38WY4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=bdjqcSCObuc" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=NEZ0iywbmhc" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=r5RkYS8EeL4" target="_blank">
fetili

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna

fetili la cat mai ........multe cafeli si replayuri

o zi www.youtube.com/watch?v=knDTfp0Iat8&feature=player_embedded" target="_blank">perfecta

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

buna
ce fac fetili???

io si cu baietii mei, am fost nevoiti sa lipsim o vreme
dar acu am revenit

oana,lisa,purple,mj, iona