Goldie Pants - 41

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna

iona, ce inseamna asta??? cumva ne defilezi baietii???
si io care am pregatit ceva...

pentru voi si, in special, pentru se stie ea care

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

LISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Speechless . Cred ca cineva se va bucura mult

Mai iona, crezi ca avem nevoie sa ni-i defilezi??????? . Fuga aia a ta de la final e tocmai potrivita, dar nu scapi asa usor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

play-replay

mey da cum intoarce o secunda omu capu dupa ceva, cum deja va manca fingerili sa defilati p'aci ce nu-i al vostru.

iona e inregistrare aia cu killeru, din vremurili cand il filai sa vezi daca il prinzi singur pt un autograf . nu-i bai ca nu l-ai prins, macar ti-ai clatit okii

lisa minunata munca facusi, mai mult nu zic ca nu vreau sa ajung la proces

parpal cred ca ai dat lovitura cu tratamentele de la spa

JoAnn ti-ai cumparat insula? te-ai mutat acolo? e la moda, da macar porumbelu il poti trimite cu vesti

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

lisa aci nu iaste okii pe care-i folosesc io... de la comenturi ma abtin ca m-ar arunca derect in neste procese

meyyyyyyyy fetele va agitati dijeaba ca alea nu e defilari se vede ca nu mai stiti cum se face si cat de des va defileaza baietii...

iaca ezemplu de defilari

va ajunge pe ziua de azi

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

hello fetili

iar fusei plecata

dar nu asta e emportant

importante sunt vestile de la semnatura
de acu am portie dubla la delicatesi

fetili o zi buna

12+ viitoare mami de gemeni
www.youtube.com/watch?v=DcB8py9JWF4" target="_blank">
Forever,Michael

Mergi la inceput

pazea ca iona e in forma mare. mooama cat de generoasa iasti cu noi, cu atatea defilari

JoAnn felicitari

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

fetili
joannduble felicitari

Citat:
se vede ca nu mai stiti cum se face si cat de des va defileaza baietii

iona tu de defilare in privat nu auzisi? iaca fromosii mei numai asa au vrut sa-mi defileze in ultimul timp
mj, oana, parpal

ps. mey da io n-am inteles care-i legatura dintre comentariile voastre si proces??

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Mergi la inceput

mey ce-i aci???
daca vorbiti codat si numai in inreg eu nu mai precep nemic si ma predau...

nu ma trimeteti la limbi straine ca nu duce neuronu. ma anuntati sa imi gasex translator sau incepeti sa vorbiti normal, in termeni comuni....ca poate va intentez proces pentru drepturili blondelor si nu va vad in avantaj

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

mey io banuiesc ce se petrece aci cre ca ma testati sa vedeti cat rezist sa nu va defilez baietii si sincer sunt pe punctu de a ceda de proces sunt pregatita

iar in cazu in care voi pierde piata e plina de empersonatori
aveti de unde alege

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput