Redoutistele sfideaza speculantii romani (179)
Raspunsuri - Pagina 14
madic spune:
Citat: |
Refuz de plata la banca prin care ai platit. |
Comanda am dat-o in 6 aprilie, iar banii i-au luat pe 8 aprilie.
Pot face refuz de plata acum, numai cu mailul trimis de ei?
Multumesc.
Al_Ma spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui madic
Comanda am dat-o in 6 aprilie, iar banii i-au luat pe 8 aprilie. Pot face refuz de plata acum, numai cu mailul trimis de ei? Multumesc. |
Da. Daca fac figuri cei de la banca, intra putin in ei. E dreptul tau sa faci chargeback. E clar ca nu o sa mai primesti produsele.
Alina si Mara (27 iunie 2007)
Lilly79 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui madic Fetele care ati dat comenzi pe LR.fr la inceputul lui aprilie si care nu le-ati primit, dar v-a fost trimis mesaj ca va returneaza banii, mai aveti vreo noutate? Eu le-am dat datele de mai bine de o saptamana, dar nici raspuns de la ei n-am mai primit, nici banii inapoi nu i-am vazut. Ce mai putem face in situatia asta? |
Am comanda din 9 aprilie.
Le-am scris in 3 mai si niciun raspuns.Le-am mai scris o data si cica analizeaza sa vada daca au trimis pachetul.
Sa le scriu direct ca vreau banii intr-un cont sau le fac chargeback?
Lilly, mami de Julia (30.05.2008)
Al_Ma spune:
Fa refuz de plata, ataseaza corepondenta disponibila, spune-le ca nu ai primit produsele si cam atat. Banca trebuie sa faca restul. Eu am facut anul trecut prin BRD si mi-au spus ca trebuie sa astept nu stiu cat timp sa-mi crediteze contul cu suma comenzii. Get serious! Daca fac refuz de plata, trebuie sa-mi crediteze contul si, daca in urma investigatiei se dovedeste ca am mintit, il debiteaza impreuna cu un comision de initiere nejustificata de refuz de plata. A durat cam o saptamana pana mi-au creditat contul, cu tam-tam mare, in fine. Multa bafta si citeste mai intai regulile Visa sau Mastercard (in fct de ce card ai) pentru chargeback ca sa fii inarmata cu argumente in caz de capete seci pe la banca.
Alina si Mara (27 iunie 2007)
danadc spune:
Buna. Am facut comanda pe .fr pe 13.04. Azi e o luna si n-am primit-o. (desi am ridicat deja una de la inceputul lui aprilie). Le-am scris si mi-au raspuns sa mai astept.
Voi ati primit scrisoare sau mail pt a le da cod IBAN. Mie mi se pare ciudat ca au trimis unele colete, iar pe altele nu, atata timp cat tara noastra figura in lista. Cred ca le voi face o reclamatie undeva, dar nu stiu unde.
Le/am scris azi iar....
Sper totusi sa primesc coletul din moment ce pe 7 mai mi-au spus sa fiu tranchila ca dureaza intre 2 si 4 saptamani.
danadc spune:
Madic, am o intrebare. Cum figureaza in suivi comanda ta?
Eu am verificat si cea din 13.04 apare a domicile, prix facturees.
As dori sa stiu daca mai sunt persoane care au comandat in aprilie si au primit deja comanda.
Pe mine ma apuca nervii cu greseala lor. Greseala lor implica si consecinte. Daca au luat banii sa trimita coletele, asa cum au facut in nov cand a intrat pe piata franciza romaneasca, careia cred ca-i merge bine.
madic spune:
Dana, si la mine apare tot a domicile si prix facturees, dar asa apare din aprilie, de cand am primit confirmarea comenzii pe mail si au tras banii.
Le mai scriu si eu o data astazi, este ultima incercare, apoi merg sa fac charge back.
Oricum, mi se pare o imensa nesimtire ce au facut, odata ce au acceptat comanda, aceasta trebuia trimisa, nu suntem noi de vina pt "eroarea tehnica" datorita careia am putut da comenzi.
Spre deosebire de LR, la TAO cand n-au mai avut toate produsele pe care le-am comandat, in ziua imediat urmatoare mi-au creditat contul cu diferenta pentru produsele netrimise.
Mie una mi s-a luat definitiv de LR, tot ce vreau e sa-mi recuperez banii si la revedere, cu putina bunavointa pot gasi si in alte parti produse similare.
danadc spune:
Eu sper sa vina comanda din moment ce pe 5 mai mi-au spus sa o astept. De asemenea m-au sfatuit data viitoare sa nu mai comand prin posta ci prin serv colissimo. E clar ca nu s-au uitat de unde sunt. Ceea ce ma face sa ma gandesc daca coletul vine sau nu. In cat timp de la data comenzii se poate face charge back?
Eu mai astept o sapt si coletul si raspunsul si apoi merg la banca, unde voi avea parte de alte dscutii, fiindca am platit cu cardul mamei, de pe contul ei LR, adresa ei de mail, dar numele meu la destinatar.
In vara intentionam sa cumpar to de .fr, dar mi s-a luat de ei.
PS In anii trecuti cand aveam acces direct la site-ul lor un colet a facut o luna si jumatate. Dar era la reducerile de vara.
Lilly79 spune:
Eu i-am intrebat in 3 mai ce se mai aude de comanda mea, apoi i-am intrebat din nou in 7 si-au zis sa mai astept ca verifica, bla bla, si acuma mi-au scris sa le dau datele de cont unde sa-mi returneze banii si de fapt ei mi-au scris si in 4 mai sa mi le ceara(eu n-am primit nimic).
Le dau datele prin email, ca data trecuta cand am facut charge back au durat vreo 3-4 luni pana am primit banii.Asa, sper sa-i primesc mai repede(am de gand sa le scriu in fiecare saptamana pana ii primesc ).
Cand is reducerile voi prin cine comandati? (daca nu e secret imi dati si mie un pm?) Merci
La next exista perioada de reduceri si daca da, cand e?
Lilly, mami de Julia (30.05.2008)
danadc spune:
Iata ce/mi raspunde un comerciant serios dupa ce ma asigura ca perioada de livrae este de 2/4 saptamani si ma roaga sa mai am rabdare ca vine comanda....
Vous m'interrogez au sujet de votre commande du 13 avril.
Nous l'avons enregistrée par erreur, je vous présente toutes mes excuses.
En effet, nous ne faisons pas d'envoi dans votre pays.
Pour me permettre de vous rembourser par virement, je vous remercie de me faire parvenir un RIB ou RIP.
Vous disposez désormais d'une filiale dans votre pays qui vous permet de passer directement vos commandes !
Cam asa opereaza LR.fr dupa ce mi-a trimis deja un colet, dupa ce s-a folosit o luna de banii mei din ROMANIA unde nu mai livreaza.
Ideea este urmatoarea.
Suntem mai multe in aceasta situatie. Ei cer un RIB RIP care nu stiu ce inseamna.
Trebuie sa ne recuperam banii integral, fara a pplati comision de primire a transferului din strainatate sau cum s- numi el.
Haideti sa scriem toate care avem de recuperat banii si sa vedem cum abordam problema cu bancile si ce presupune acel charge back despre care s-a tot vorbit ca ar fi varianta optima.
Eu voi merge maine la banca, dar nu stiu ce voi reusi sa rezolv. Doar sa pun intrebari....
Nu credeti ca ar fi bine sa facem o scrisoare catre Protectia Consumatorului European (daca exista). Cred ca la ei este un pic mai serioasa treaba.
Ideea este ca nu inteleg de ce nu au trimis un mail imediat ce au sistat livrarile spre Rom tuturor celor care asteptau colete> se putea face refuz de plata etc.
Dana