Aspirante optimiste > 20 ani (469)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cos_minutza spune:

Madutza m-am gandit sa merg si aici la un medic da' cum sa-i spun de tratamentul dat de cel din Ungaria si de ce ma duc la el ,la cat sunt de incuiati medici din Romania...De prestat,prestam noi cu drag si spor,oricum speranta moare ultima
Anca,Adevarat a Inviat!!!Ma bucur pt surioara ta,Doamne ajuta in continuare
Roxi multumesc de raspuns.
Paula hai ca imediat vine vara
Bebelu
Eu iar am o zi plina asa ca mai rarut pe aiciVa

Cosmi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns PaulaFrida spune:

Incerc sa-mi ocup timpul cu ceva ca altfel numai la ma gandesc.ma uit pe you tube la video-uri,mai ales ca in 27 iunie mergem la Bucuresti la Sonisphere Festival in loc de sejur.
bebelu o sa te rog inainte sa mergem sa ne dai niste sfaturi de descurcat prin Bucuresti

Prin vara speram sa-i dam semnalul de start berzeiIl vrem neaparat pe
TTC Ticker
Marriage ticker

Mergi la inceput

Joann scuze,am uitat sa burtica!!!

Cosmi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebelu86 spune:

Paula te ajut cu mare drag

zi-mi unde vrei sa ajungi si incerc sa ma fac cat mai inteleasa

http://davf.daisypath.com/WBynp2.png
noi2
nunta noastra
Cu ajutorul Bunului Dumnezeu, Fecioarei Maria si Sf. Nectarie voi fi anul acesta

Mergi la inceput

Cosmi dar nu poti sa ii zici k doc tau e plecat din tara si vrei sa sti cum stai.

nu dai ff multe detalii. iar la clinica particulara nu prea iti pun intrebari,mai ales k se plateste eco si consultatia. si au niste preturi cam marisoare.

noi2
nunta noastra
Cu ajutorul Bunului Dumnezeu, Fecioarei Maria si Sf. Nectarie voi fi anul acesta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns PaulaFrida spune:

bebelu multumim

Prin vara speram sa-i dam semnalul de start berzeiIl vrem neaparat pe
TTC Ticker
Marriage ticker

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

cos minutza