FIV in Ungaria 99

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mami_vreau spune:

Citat:
citat din mesajul lui luck
mami vreau
sa-ti povestesc si din experienta mea , am facut prima laparoscopie in 2006 pt vizualizare si eventual curatare trompe , laparo care datorita aderentelor s-a transformat in operatie clasica.
In martie 2010 am facut o noua laparo (cu acelasi dr) pt scoatere trompa stanga cu hidro , am avut din nou multe aderente,in sensul ca nici nu se vedea trompa , dar de data asta am scapat doar cu laparo.
Multa bafta !!!


luck multumesc ca mi-ai impartasit experienta ta! imi poti spune la ce medic ai facut tu? eu luna aceasta sunt in cautare de medici pentru a cere si alte pareri...

pana acum mi-am facut programare la anca gherasie...

Laura


mutatia MTHFR C677T heterozigota

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adipapazi spune:

luck, am amh=0,66.
am facut cu merional, apucasem sa iau din ungaria.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns yarrina spune:

Nu mai am rabdare...nu mai am rabdare...uraaa draguta mea nu mai am rabdare. Primele 3 zile au fost relax total...dar de azi...Oare ce ma doare...oare ce simt...oare ce-o fi...oare o s-o iau razna..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mairis spune:

Citat:
citat din mesajul lui dent
Fetelor din TM,am auzit ca s-a deschis o noua clinica de fiv la voi in localitate,e grec medicul,ati auzit ceva despre...?


Am auzit... de clinica greceasca. E la iesire din Timisoara, pe Calea Torontalului. Nu am auzit pareri, acum au inceput.
Mai face fiv in Timisoara si Dr. Dorneanu, facea inainte si la Bega, acum doar la privat, la el la cabinet. Despre el pot sa-ti spun ca e super, ca medic.
Embriolog e unul singur in Timisoara (ea face si pt greci, si pt Dorneanu), o cheama Delia Hutanu, e fata celui care era embriologul celebrului dr. Munteanu. Super ok tipa.