FIV Europa(30)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns bryny spune:

BuburuzaL bravo hai ca ai produs destul de bine si eu tot 10 oute am avut si la primu si la ultimul FIV...Mare zi de ET, sati ajute Dumnezeu, o sa fie super...iepurasu tia pregatit ceva surprize ai sa vezi

fetelor e normal sa te doara ovarele.pe mine parca ma arde un foc asa in partea dreapta continuu,Cind ar trebui sa mai repet BHCG?
stie cineva de ce nu mai gasesc FIV Europa pe pagina de la Asteptand un ingeras in viata noastra????

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns balanta_tm spune:

buburuza, felicitari pt embrioni si bafta multa la ET maine!
Despre injectia cu Pregnyl dupa ET, nu stiu ce sa iti spun in afara de faptul ca eu nu am facut nimic de capul meu la FIV si nici nu sunt adepta automedicatiei intr-un domeniu asa sensibil cum este FIVul; daca medicul a considerat ca nu am nevoie de 'injectia de implantare', l-am ascultat.

bryny, si eu am uneori dureri de ovare, dar suportabile (in sensul ca n-a fost nevoie sa iau nici un No-spa pana acum). Probabil ca este normal sa existe durerile astea.
Nu stiu ce sa zic de beta, eu nu l-am repetat decat la 48 de ore dupa ET si deocamdata vad ca sunt linistita si nu simt nevoia sa il repet.


mutatia MTHFR C677T heterozigota + mutatia protrombinica (G20210A) heterozigota + mutatia PAI 4G/4G homozigota
insuficienta venoasa cronica bilaterala

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adijo spune:

Elenada, mersi de informatii.
Buburuzal felicitari pt. embrioni! Sa stea macar unul 9 luni in burtica! iti tin pumnii!
Fetelor sarbatori fericite!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns balanta_tm spune:

Paste fericit tuturor!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns brunadria spune:

Paste Fericit dragele mele!
Dzeu sa ne ajute sa ne implinim visul!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns brunadria spune:

HRISTOS A INVIAT!!