Bulgaria- impresii, drum, statiuni, hoteluri(17)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dyannna spune:

Multumesc roxana ptr raspuns,asa mi s-a parut si mie din poze,ca seamana camerele de la belleville si palace.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinam spune:

Informatii de ultim moment...se pare ca pentru marina royal palace , duni , pentru rezervarile ce cuprind perioada 01.07 - 10.07, managementul statiunii a luat masura sa anuleze toate rezervarile deoarece au 180 de camere overbooking pentru acea perioada.

Informatie preluata de pe forumul softpedia, din pacate adevarata, si cuprinde rezervarile si facute pentru perioada 13.06.2010, unde ne incadram si noi!



Dear Partners,



As You probably know already, we had a mistake in our computer system, regarding the accumulation of reservations. Because of this problem, we found out a large amount of overbooked rooms in Marina Royal Palace and some in Marina Beach, in the following periods:
Marina Royal Palace 13.06.2010 - 10.07.2010 for all room types
21.08.2010 – 27.08.2010 for all room types

Marina Beach: 01.07.2010 – 09.07.2010 for all room types
25.06.2010 – 14.07.2010 and 21.08.2010 - 27.08.2010 for suites only.

With regret, we have to inform You, that we cancell the reservations, described in the other attached files. Please, inform your clients, that we offer them the opportunity to make a new reservation in some of our other hotels in Duni Royal Resort, like Belleville, Pelican and Holiday Village. The other opportunity is to make a reservation in Marina Beach, excluding the Stop Sale periods.

Additioanlly, we shall send You two lists with overbooked reservations:
1.) Some reservations for the middle of June, which have to be moved from Marina Royal Palace to Marina Beach.
2.) Some reservations for the end of August, which have to be cancelled with the opportunity to be booked in another hotel (Belleville, Pelican and Holiday Village).

As soon as You have the new requests for other hotels for the cancelled reservations, with arrivals in the period 26.06.2010 – 06.07.2010, please, send them immediately to us for a confirmation.

We would like to appologise once again for the inconvenience.


Kind Regards,

Elza Radkova – Executive Director
Georgi Valchev – Manager Reservations


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyannna spune:

Alinam tie ti-a confirmat si agentia informatia asta?...eu am sunat la aatravel si nu primisera nimic in acest sens...prietenii nostri au rezervare la palace intre 01.07.2010-10.07.2010 dar nu sunt in posesia voucherelor ptr ca nu au platit integral.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinam spune:

nu, am vorbit cu agentia mea, nu stia nimic, sper acum sa verifice si sa imi dea un semn, m-as bucura sa nu fie adevarat ca si eu sunt tot in oala asta! Eu am platit intergral din 3 martie si tot nu am voucer! timd sa cred ca e adevart din cauza ca pe alt forum deja au scris vreo doua persoane inca de acum doua saptramani ca i-au sunat de la agentie ca li s-a anulat rezervarea din cauza overbookingului.

M-as bucura sa nu fie adevarat si sa nu va fi dat informatii gresite, daca vreuna dintre voi afla altceva astept si eu informatii.


Ps: unde o fi Roxana ca ea afla totul la timp

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyannna spune:

Eu am sunat la jeka si aatravel si nici ei nu primisera nicio scrisoare de acest fel din partea managementului...tipa de la jeka mi-a zis ca au mai aparut isterii din astea in alti ani cu un hotel din turcia...sper sa nu se confirme zvonulAlinam dar de ce nu ati primit voucherele de atata timp,care este motivatia agentiei?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinam spune:

Cica le primim dupa 30.04 cand fac ei plata la furnizor!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinam spune:

ar fi bine sa fie asa cum zice tanti de la jeka, iar faza ca nu am vaucere m-a deranjat si pe mine, dar ma rog, am inteles, asta o fi politica agentiei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana c. spune:

Eram pe Softpedia si ma chinuiam cu traducerea
Eu am inteles ca scrisoarea este ptr respectiva agentie - ( GTS turism), si anularea rezervarilor e valabila ptr aia, cel putin asa sper
Am vorbit deja cu Emilia, i-am trimis documentul ala, se intereseaza si-mi va spune
Pana nu i-am spus eu, ea nu stia nimic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyannna spune:

Noi am platit marti la aatravel ptr belleville si am primit voucherele pe loc, rezervarea o facusem luni dimineata...de asta intreb de vouchere...prietenii nostri au rezervare din februarie ptr palace prin jeka dar nu au platit integral.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana c. spune:

Si in aceiasi oala cu voi sunt si eu, eu am rezervat intre 1-10 iulie, exact perioada de care se vorbeste ca-i full

Cum aflu ceva, va spun.Sunt cu messul deschis, astept sa-mi dea raspuns.

Mergi la inceput