Burtici cu delfinasi de iulie-august 2010 (55)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns bumblebee spune:

Citat:
citat din mesajul lui tanti

Fetele vreau si eu parola

Andrei 11.02.2006 si 24+

Ai PM

Alina 20+ cu
gargarita

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lalala13 spune:

(5)Din duratele de acordare a concediilor medicale, exprimate în zile calendaristice, se platesc zilele lucratoare.

adica cum?daca eu sunt in concediu medical pana la nastere, pe urma nu mi se plateste nimic la indemnizatie din perioada asta?

----------------------------------------------
my somebody....

21+ cu

Doamne Ajuta sa fim bine pana la capat!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tanti spune:

Alina multumesc

Andrei 11.02.2006 si 24+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alina2005 spune:

Declar: CAPITULEZ
nu pot sa tin pasul cu voi, oricat m-as stradui. Stau cate o ora sa citesc si urma si pana termin am uitat tot. O sa ziceti ca sunt nesimtita ca nu va scriu mesaje personalizate, dar credeti-ma ca sunt alaturi de toate cu sufletul si ma bucur la fiecare veste buna.
Noi am gasit nume, dupa cum se vede la semnatura.
V-am pupacit, ma duc sa mananc ceva, m-am cantarit ieri si am slabit 1 kg, pana acum am pus numai 2 kg. Nu ma plang, nici nu aveam nevoie de mai multe, dar parca nici sa slabesc nu e bine.
pe burtici

Alina, 23+ cu Aida Alexandra
Fetita mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Victo spune:

alina, stai linistita, nu esti singura. si eu citesc doar capitolul care e nou. nu mai apuc sa termin si paginile de ieri.

elena..dea, dea..nu uit de poze..acusica..numa sa pun cartofii la prajit..:):) cu peste ci usturoi..cine/o baga rennie la noapte???

Paula cu Mihai 23+ si Stefan (30 oct. 2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maurice spune: