Burtici cu delfinasi de iulie-august 2010 (54)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns paula_m spune:

Citat:
citat din mesajul lui ooana

Citat:
citat din mesajul lui paula_m

Oana, sti cumva in Ms unde se fac cursuri de puericultura?

Paula, 21+ cu


am inteles ca sunt medici de fam. care au facut cursurile necesare...al meu nu din pacate asa ca ma interez si eu in continuare
te anunt daca aflu ceva


Oana 23+ cu


Noi 2...si bebe
www.youtube.com/watch?v=pLKkGs41RAA" target="_blank">Wedding-videoclip


Multumesc, am sa mai intreb si eu

Paula, 21+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Florentina_C spune:

Ca tot vorbeati de concedii si de ajutor primit de la stat...
Eu lucrez acum la o firma de contabilitate cu contract de munca, insa pana cand vine bebe nu am sa implinesc un an ca sa pot beneficia de banuti de la stat... Ideea e ca pe langa asta ,sunt studenta la ASE, la un master online-invatamant la distanta... Auzisem pe cineva ca ar fi primit bani de la facultate pt ca e graviduta. Voi ati auzit de asa ceva? Se poate primi ajutor de la facultati?

Nu mai stiu cine a intrebat: eu am pufuletul pe burtica.


"Viitorul apartine celor care cred in frumusetea propriilor vise"
fericita 16+. Ma la DD sa am un bb sanatos si la termen
***Bebelul meu mic***
***Poze***

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maurice spune:

Mycya ce bine ca ai explicat babaeste cum se incarca pozele, eu nu indrazneam sa intreb, stiu asa de putine despre albumele foto pe internet si retelele astea sociale…ca mi-e si rusine eu n-am cont pe facebook, in schimb le-am facut cateilor mei, cand o completez (nu eu, prietenul meu) o sa v-o arat, am niste catei maimute tare distractive