Viitoare mamici de septembrie-octombrie 2010 (12)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crina-s spune:

buna dragutelor,

ANAMARIA80 sa dea Dumnezeu sa fie bine peste o saptamana la eco!
ANAIST te asteptam cu vesti bune de la eco.
LUMINITA imi pare nespus de rau...sa nu va lasati...incercati din nou.
BUBURUZA sigur bebelul tau are un nasuc superb, ai sa vezi
MICHELLA felicitari ptr soacra de nota 10
VISS nu mai am cuvinte, imi pare rau. Te rog din suflet mai dute si la un al treilea eco. Nu renunta. Ma rog pentru tine.
Eu astazi schimb semnatura.
Va pup dragelor!

9+

crina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andre_flo spune:

Luminita, Yoni, Viss imi pare tare rau pentru voi .
nu am cuvinte.

12+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andreea82 spune:

Viss....nu se poate...
Mai incearca te rog la un medic, poate cu un ecograf mai performant.
Nu sunt medic, dar ma gandesc ca daca nu ar fi avut inima sa bata, nu se putea dezvolta totusi asa de bine? Mai cere o parere, totusi...
Iti tin pumnii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns clary spune:

Viss...imi pare rau dar mai incearca un eco...nu se poate..si mie mi-e greu sa cred ca e dezvoltat de 8 sapt dar nu are inima..nu sunt medic dar totusi...sunt alaturi de tine si nu-ti pierde speranta

Fetelor ,acum chiar ca stau cu inima cat un purice..peste o ora merg la eco..si cu atatea vesti proaste ...vin dupa masa cu noutati..Va

Claudia 12+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eveline spune:

Clary iti tinem pumnii!

7+ si mamica de Bianca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Klarisse spune:

Viss mai apeleaza la inca o parere..e usor pentru ei sa te cheme la chiuretaj insa nu renunta, mai vorbeste cu un medic.
Ma rog pentru tine, fii puternica..

Klarisse 8+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crina-s spune:

Clary bafta la eco. Fii increzatoare si gandeste pozitiv!
Sa ne aduci vesti bune!

9+