Viitoare mamici de septembrie - octombrie 2010 (6)
Raspunsuri - Pagina 19
Clabuc spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui mihutza11 Ma scuzati ca imi dau cu parerea.. stiu ca toate sunteti nerabdatoare sa va vedeti sambureii.. credeti-ma ca nici eu nu l-am vazut pe al meu inca.. si abia sapt viitoare am eco.. dar nu va mai ingrijorati cand mergeti la eco la 5+, 6+ si nu prea se vede nimic (poate a fost o ovulatie mai tarzie si atunci chiar e mult mai mica sarcina etc).. mai ales in cazul incare v-a ferit DD de sarcini pierdute.. ideal e de la 7+, atunci deja se vede bine.. nu mi-o luati in nume de rau ca spun asta, dar nu va fac bine grijile astea.. ca sa numai spun ca aici nici nu iti face nicio eco nimeni inainte de 8s.. dar asa e in RO, ca sunt medici care sunt dispusi sa faca bani oricum si profita de nerabdarea gravidutelor.. poate gresesc, dar eu asa vad lucrurile.. sper ca nu v-ati suparat pe mine pt ce am zis mai sus.. Mihaela, mami de Andra - 29 martie 2008 si 8+Mica dansatoare www.onetruemedia.com/shared?p=88ed9962aab40888261d95&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">Primul anisor |
Mihutza, cum sa ne suparam. Dimpotriva, prin ceea ce scrii ne incurajezi. Stiu ca asa e in State, poate ar fi fost mai bine sa fie asa si la noi, sa nu ne facem atatea griji pana pe la 8-9 saptamani. Dar, nu te poti abtine sa nu mergi la control, la echo, sa vezi daca e totul ok. Si, cand vezi ca la alte gravidute s-a vazut embrionul sau , si mai mult, s-a auzit si inimioara la 5-6 saptamani, e oarecum normal sa-ti faci griji cand la tine nu s-a vazut nimic. Acum as fi vrut sa fi avut mai multa rabdare si sa fi mers la doctorul meu la 7 saptamani, sa zicem, dar ... acum stau cu emotii pana la ora 16 si sper ca totul va fi bine. Te pup mult si multumim de sfaturi. Pe mine, mesajul tau chiar m-a mai linistit.

LALY, CEA MAI FERICITA MAMICA DIN LUME CU
MARIA CLARINDA (18 MARTIE 2008) http://picasaweb.google.com/laura.holznagel/Clarinda#
crina-s spune: