Orange Romania? ah, Romania...
Raspunsuri - Pagina 8
kay spune:
Guestus, ai tu o solutie mai buna decat sa stau si sa astept solutionarea problemei?
N-am ajuns la orange pt ca ieri S a avut probleme.
Asptept pana pe 2. Daca pana pe 2 nu prinesc o solutionare, atunci voi face ceva. Altceva. Nu stiu ce...
Guestus spune:
da iti apare pe factura ca dai telefoane aiurea...sau cum?
sint sigur ca faci tu ceva ce nu trebuie....
A_Iulia spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Guestus kay...cind ajungi la 10 000 de euro sa ne anunti si pe noi. |
Ei,n-ar fi exclus. Am un prieten care a platit chiar ceva mai mult de atat pentru ca in concediu, fiind in roaming, si-a pierdut vreo doua nopti transferand baze de date si urmarind stirile prin conexiunea oferita de la operatorul din RO de telefonie mobila.
Nu cred ca-l mai intereseaza, de atunci, vreo stire atunci cand e plecat din tara. Si nici nu cred ca mai face exces de zel lucrand in concediu.
roxanaz spune:
Citat: |
citat din mesajul lui kay Guestus, se taxeaza pt date, adica intrrnet mobil, care prin abonament e nelimitat. |
Oana, opreste o zi comunicatia internet. sa vezi ce se mai intampla. si noteaza asta.
R
kay spune:
Roxana, am Inchis tel toata noaptea( atunci se taxeaza la mine, de la 3 la 5 in mare). Si a crescut cu 60 euro. Acum am ajuns la 356 euro. Nu pot sa imi Inchid abonamentul, nu pot sa dau bUzna peste ei ( unde si la cine???) nu pot decat sa astept. Daca vor considera ca trebuie sa platesc, sa ma dea in judecata. Eu nu platesc acest cst suplimentar indifernt ce-o fi.
bertha spune:
Citat: |
citat din mesajul lui eu_logoped acelasi lucru l-am patit si eu, dar la vodafone, mi-am schimbat abonamentul pentru unul cu tarife mai mici, deh! econmie, dar cu minute incluse, nationale si in retea... desi mesajul de verificare imi confirma ca mai inca minute gratuite, totusi, am si de plata cativa euro acolo, dar nu inteleg de unde i-am consumat, ca eu nu dau sms-uri?? am sunat la ei si am cerut factura detaliata, pentru care m-au anuntat c aimi opresc o taxa, nu am primit-o desi trebuia sa vina de vreo luna, si nici macar nu stiu daca mi-au luat totusi banii... totus, am observat dupa apel ca mi-a scazut considerabil suma de plata, dintr-o data nu mai consumam 4 e (pe nimic, vorbind din minutele mele gratuite platite deja prin abonament)ci 1 e... recunosc, nu am mai facut nimic in aceasta directie, dar topicul m-a inspirat si ma reapuc de cercetari... ma gandesc ca daca ar fura fie si numai 10 centi/luna de la fiecare abonat in parte.... Andreea Nuta |
Cam acelasi lucru am patit si eu la Orange. Mi-am schimbat abonamentul, care avea doar minute in retea, cu unul care avea si minute nationale. In ziua in care incepea o noua perioada de facturare, am vorbit destul de mult in alte retele si m-am pomenit cu un cost suplimentar de 5E, desi, teoretic, aveam incluse suficente minute nationale. Am inceput cu telefoanele la Serv Clienti, iar explicatia a fost super-desteapta: in ziua resp, am primit pe la ora 14 un SMS prin care ma anuntau ca s-a modificat abonamentul. Tot ce vorbisem in ziua resp pana in ora 14 urma sa fie taxat conform tarifelor din vechiul abonament. In conditiile in care aveam semnat act aditional in care se specifica f clar data la care se va implementa noul abonament, fara a se perciza ceva legat de ora sau de primirea unui SMS. Am facut un mail civilizat si detaliat la o adresa gasita pe siteul lor, dupa cateva zile m-a sunat o dsoara care si-a cerut scuze si m-a asigurat ca totul se va rezolva. Nu am platit niciun cent suplimentar.
Kay, eu cred ca pe o problema cu cartela ta, poate a fost clonata, nu ma pricep cum. Nu cred ca Orange te fura deliberat, pt ca n-ar avea sens sa-si puna un client in cap, in conditiile in care ar putea fura putin de la fiecare, asa cum zicea Eu_logoped. Vezi daca nu gasesti adresa aia de la reclamatii, imi pare rau ca n-o mai retin, poate tot de la Serv. Clenti sa te ajute cineva.
Bertha, mami de frumuseti rare - Darius-Andrei (DN 08.06.2004) si Ioana-Ruxandra (DN 12.11.2008)
poze
Cum s-a nascut Ioana
kay spune:
Bertha, eu cred ca problema e la ei. Mi-am facut transferul contractului pe numele meu si de arunci au incepyt problemele. In mom in care verificam costurile imi aparea si optiunea de internet. Acum in loc de optiunea de internet imi apare costul suplimentar. Eu am incredere ca se va remedia de la ei, cu sau fara scuze.
kid spune:
Oana Te rog sa-mi spui si mie daca setarea de transfer de date este din telefon sau la cei de la orange. Caci m-am trezit si eu cu ceva cost suplimentar(nu asa exagerat ca la tine) dar vreau sa ma lamuresc.
Sper ca sunteti bine. Va si imbratisez!
Teodora, de Vladut (15.05.2007)
dianad spune:
kay, s-a rezolvat ceva? am urmarit saptamana trecuta subiectul si daca nu te-as fi cunoscut de atata vreme, mi-as fi spus: nu cred ca e posibil... asa, ma uit cu mai mare atentie la telefon DianaD & Alexandru