Goldie Pants - 30

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

JoAna la fel si tie, impliniri si visul ce mare sa ti-l aduca mosul

in rest pe unde sunteti? pregatiti in costume speiciale loverii, ca sa il faceti pa mosu sa fie mai generos?

da sa stiti ca si prezenta p'aci se puncteaza la mosu eu am deja ghetele puse si lapte si biscuiti pentru santa pe masa

pana ajunge santa eu cu MLoveru mergem sa exersam nitzel

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna seara.
tocmai ce am terminat de facut my christmas tree, am primit si colindatorii, iar de acum il astept pe Mosu
pana atunci, va servesc cu niste www.youtube.com/watch?v=PnDXJqlwZss&feature=related" target="_blank">vin fiert cu scortisoara

Love and peace for everyone...
...lots of Christmas joy to share

fetele

www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ" target="_blank">"Let Sadness see what Happy does
www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=related" target="_blank">Let Happy be where Sadness was till now..."
www.youtube.com/watch?v=sHFCt1VKkHY&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=8R0OfbzOVOM" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=kvAFp6bgv4s&feature=video_response" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=7XZGJiY2a3o" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Merry Christmas

www.youtube.com/watch?v=SLTDYsvUKSE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=SLTDYsvUKSE

www.youtube.com/watch?v=PvYygjcMDdQ" target="_blank">You are the cry that turns to laughter,
the sweetness and the morning after
, Mrs. Purple Jackson

www.misformichael.blogspot.com" target="_blank">I know enough to believe...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

Fetelor
Primiti colindatori??

"I was born to never die/To live in bliss,to never cry
To speak the truth and never lie/To share my love without a sigh."

Michael Jackson -Ecstasy (Dancing the Dream)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

buna fetele...primiti colindatori?

CRACIUN FERICIT!

www.youtube.com/watch?v=ikNEFFoisdI&feature=player_embedded#t=264" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anka77 spune:

Craciun fericit fetele, sa aveti parte de tot ce este mai frumos si bun, sa va fie indeplinite visele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anka77 spune:

Ionastii tu pentru ce

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns JoAnn spune:

Buna .
Fetelor ce se intampla ?? nu semnati condica azi??

"I was born to never die/To live in bliss,to never cry
To speak the truth and never lie/To share my love without a sigh."

Michael Jackson -Ecstasy (Dancing the Dream)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

www.michaeljacksonforsale.com/picture/Gallery4217.jpg" target="_blank">M I love www.michaeljacksonforsale.com/picture/Gallery1276.jpg" target="_blank">you most.
fetili
pentru absenta de ieri
acu serviti va rog www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank"> ,www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank"> , www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput