predictie bazata pe rationament (fara emotii)
Raspunsuri - Pagina 16
xenocid spune:
Citat: |
citat din mesajul lui magdalena67 s-a ajuns la stadiul in care profesorii sunt huiduiti, medicii criticati, bugetarii in general sunt asimilati cu niste oameni de nimic, o scursura a societatii. Din cauza cui crezi , oare? |
Imi dai voie sa incerc eu a ghici?
Din cauza lui ... Basescu!
nelia spune:
citat din mesajul lui xenocid [quote]citat din mesajul lui magdalena67 s-a ajuns la stadiul in care profesorii sunt huiduiti, medicii criticati, bugetarii in general sunt asimilati cu niste oameni de nimic, o scursura a societatii. Din cauza cui crezi , oare? |