Fiv in Ungaria 81
Raspunsuri - Pagina 10
violeta70 spune:
Buna fetelor!
Acum am citit si eu de intalnire, asa ca va rog mai adaugati 2 persoane: Violeta si Espe .
Este suficient sa anuntam aici, sau am inteles sa dam PM lui Shery.....dar cine este Shery? sa nu va suparati pe mine dar chiar nu am inteles
Retam de ce zici ca este negativ, spera ca atat ne-a mai ramas.
Espe
Patricia te asteptam pe tine cu vestea buna...
va las acum, dar mai intru
Pupici
Dumnezeu este alaturi de noi
mirela2 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ala77 MIRELA, toate chiuretajele se fac in anestezie generala. Mi se pare barbar ca cineva, in secolul 21,sa mai faca asta cu anestezie locala. Cat despre dilatarea colului medicamentos, ma indoiesc de existenta acestei metode... Poate ar fi bine sa ceri si parerea altui medic... |
iubita am ramas si eu cu gura cascata cand mi s-a spus ca mi se face xilina loca si o perfuzie cu algocalmin, iar pentru faptul ca eu sunt alergica la medicamente, iar antiinflamatoarele contin oareshce compusi ce sunt interzisi in astm, mi se va forta deschiderea colului prin "hegare" daca am inteles un termenul bine, cica la anestezia totala uterul se relaxeaza si exista risc de perforare, iar la anestezie local uterul ramane rigid si ...spanac ca nu mai inteleg nimic
de ce o fi trebui copilul asta sa nu vrea sa creasca si acum sa ma chinui sa il dau afara, nu stiu...
mi-e groaza de chiuretajul asta, am citit ca exista si avortul medicamentos:
"Medicamentele folosite in prezent pentru inducerea avortului sunt:
- Misoprostol – acest hormon induce travaliul prin dilatarea colului cervical si prin producerea de contractii uterine. Misoprostolul poate fi administrat singur, dar este mult mai eficient daca este asociat cu Mifepristona sau Methotrexat, pentru avorturile din primul trimestru