Mamici de Pufuleti de Ianuarie-Februarie 2010 (56)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danasor spune:

Tocmai ce m-am intors de la o baita rapida. Voi mai faceti baie in cada sau numai dus? stiu ca nu prea ar fi bine baita, dar mi-e greu tare sa renunt ... in 10 minute

Andre_lina fii cumintica, ai timp sa faci cumparaturi si dupa

31+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns PrettyBaby spune:

va invidiez ca puteti sa dormiti asa devreme eu pana la 3-4 nici gand de somn si la 9 maxim ma trezesc...ce mi-ar placea sa dorm si eu de la 21-22 pana a doua zi la pranz..dar asta este ma omoara insomniile aste

Diana 31+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns al3csa spune:

Am revenit

Eu nu am fost asa de harnica precum elefantica si nu am recuperat sunteti mult prea rapide pt cat mi-a fost mie de rau .
Sapt. trecuta am prins o raceala fff urata chiar si acum mi-a mai ramas tusea .. Sunt in medical de 2 sapt si asta pt ca am un dr extraordinar care saracu face totul ca sa-mi fie mie bn si fara bani (mai rar asa) .. Am fost si la o eco la spital 2D care m-a linistit (dr a zis:"este sg eco pe ziua de azi f buna, numai probleme au fost la eco) insa m-a nelinistit ceva .. In afara de faptu ca la mine sarcina nu e cnf UM (e cu 2 sapt mai mica) .. dar cica nu ar fi o problema .. mi-a zis dr ca are piciorusele un pic mai scurte a zis ca nu e nimic rau dar totusi .. de ce?? .
De luni ma pregatesc de munca. M-am hotarat ma duc pana de craciun si dupa aia gata ..
Aaaa si mi-a schimbat si DNP : 16.02 .. Deci mai am

Va si sa stiti ca mi-a fost dor de voi

27+ Yannis Andrei

Poze

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui PrettyBaby

va invidiez ca puteti sa dormiti asa devreme eu pana la 3-4 nici gand de somn si la 9 maxim ma trezesc...ce mi-ar placea sa dorm si eu de la 21-22 pana a doua zi la pranz..dar asta este ma omoara insomniile aste

Diana 31+