Precizare importanta CIC 1 - CIC 2

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Mediajust spune:

Citat:
citat din mesajul lui Jasmine

hop si eu cu o intrebare :imediat dupa nastere angajatorul da mamei o suma de bani (un salariu mediu pe firma).As vrea sa stiu daca acesti bani intra in calculul veniturilor realizate in ultimele 12 luni premergatoare intrarii in CIC.

Eu sunt in concediu medical de 2 luni din cauza cerclajului.Medicul de familie a refuzat sistematic sa-mi dea concediu medical,a zis ca nu are voie sa-mi dea (!!!!!) si ca trebuie sa-mi dea ginecologul.Iar ginecologul mi-a dat medical cu cod de indemnizatie 1,adica platit doar 75% desi diagnosticul a fost tot timpul ''iminenta de avort''.N-am avut cum sa ma inteleg cu medicul de familie,a tinut-o una si buna ca ea nu poate sa-mi dea medical,desi am tot citit aici pe forum despre gravide care au stat acasa cu concediu medical platit 100% dat de medicul de familie.

Ma gandesc ca daca banii dati de angajator dupa nastere ar intra in calculul veniturilor realizate in ultimele 12 luni premergatoare intrarii in CIC as mai recupera din ce am pierdut din cauza acestor concedii medicale platite cu 75%.


23+


Nu intra in acest calcul, din cel putin doua motive: pentru ca se dau DUPA nastere (or baza de calcul este venitul din ultimele 12 luni INAINTEA nasterii) si pentru ca nu sunt venituri din salariu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

multumesc pt raspuns

23+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Marina spune:

scuze ca intreb aici, nu mai deschid alt subiect , in plus banuiesc ca exista informatia dar nu m-a interesat pana acum....cati bani primeste o persoana care nu a cotizat anterior nasterii 12 luni la stat (are o intrerupere de 3 luni). Ia ceva in prenatal/respectiv CIC?


Scuze inca odata ca nu sunt la topic exact

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SoriLea spune: