INSEMINARE 48

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cora79 spune:

SABINE-mamica fericita,in ce perioada se tine postul SF. ANTON?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alla76 spune:

Citat:
citat din mesajul lui viss

sabine - felicitari. si mie mi-au dat lacrimile.esti cea mai tare.stiam ca se intampla ceva cu tine,cu organismul, de testul "s-a blocat".parca imi faci si mie curaj sa mai fac vreo 2 inseminari.
oricum nu cred ca am mari sanse la fiv gratuit..nu am 3 ani de cand incerc,avem amandoi alte probleme de sanatate,stam cu chirie, si suntem cam saraci - de asa sunt medicii pe hartie, nici macar credit nu poti sa iei..ar trebui sa iau spaga, ca sa imi permit sa fac un FIV. minunat,ar trebui sa ma apuc de jecmanit poporul..dc ar fi asa simplu..nesimtiti.asa conditii..Deci, celor saraci nu li se permite luxul de a fi ajutati financiarsuntem o tara de handicapati..mental.
sabine - ma bucur , si alte cuvinte nu-si au rostul.decat, sa duci cu bine aceste 2 liniute pana la capat, bine, sanatoasa.

subscriu la tot ce ai scris impotriva criteriilor de selectie pt fiv-ul gratuit.
ah ... si daca pot glumi putin... tu macar poti lua spaga si jecmani poporul ca sa iti faci un copil, eu nici spaga nu am de unde lua... si tot in chirie
oricum, noi nu am trece psihologicul de care vorbea nesimtitul care zicea ca "cuplul trebuie sa fie sanatos la cap"
sanatatea aia ne-am pierdut-o incercand sa calculam si sa jonglam intre un salar de mizerie, o chirie mare, un leasing la masina si mai mare si banii multi cheltuiti pe proceduri de reproducere asistata

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui sabine

Alla, 54 mil au fost la numaratoare dar nu stiu cati s-au folosit la inseminare. Eu cred ca depinde si de dr.Daca vrei am sa-ti dau nr lui Surcel de tel.Maine oricum il sun si daca vrei vorbesc cu el.

draguta ca de obicei.