Topic - legislatia muncii, pensii,contracte (2)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Mediajust spune:

Citat:
citat din mesajul lui Alinuta_08

Am inteles.
Si pe acesta recomandat cu confirmare de primire ar trebui sa il inregistreze?


Da.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinuta_08 spune:

Revin...
Am primit astazi nr de inregistrare la concediul medical. Mai exact mi-a pus nr+stampila pe acea adresa scrisa de mine, prin care anunt perioada in care sunt in concediu medical si la care am atasat CM in original.

Din acest moment practic sunt au luat in evidenta CM-ul. Mai pot face demersuri legate de cercetarea disciplinara in perioada asta?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mediajust spune:

Citat:
citat din mesajul lui Alinuta_08

Revin...
Am primit astazi nr de inregistrare la concediul medical. Mai exact mi-a pus nr+stampila pe acea adresa scrisa de mine, prin care anunt perioada in care sunt in concediu medical si la care am atasat CM in original.

Din acest moment practic sunt au luat in evidenta CM-ul. Mai pot face demersuri legate de cercetarea disciplinara in perioada asta?


Deci cu CM - legal si in regula.
Cu cercetarea disciplinara - nu mai ai ce demersuri sa faci, asteapta decizia - si apoi o ataci, daca nu este in regula.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alinuta_08 spune:

Am inteles, dar aceasta decizie ar putea fi chiar concedierea mea sau doar sanctionarea (avertisment scris sau penalizare la salar)?
Pt ca din Codul Muncii la ART. 60 alin 1) si 2) inteleg ca doar in cazul reorganizarii judiciare sau a falimentului angajatorului o femeie gravida poate fi concediata.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralia spune:

buna dimineata!
ma poate ajuta cineva cu un raspuns: daca firma la care lucrez (privata), nu are contract colectiv de munca, caci are 18 angajati, este obligata sa se supuna celui la nivel national? daca da, in baza care legi?