Colectia de toamna-iarna 2005 (249)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mara95 spune:

ZICETI-MI SI MIE MAI MULTE DESPRE AEROSOLI. CUM ACTIONEAZA?MEDIDAMENTELE SUNT PRESCRISE DE MEDIC?SE SPERIE COPIII la aparat?cat de mult ajuta?

flavi nu mai are voce si de abia respira.desi e destul de vesela si activa.mi-e mila cand o vad asa. parte buna, deocamdata, e ca andrei nu a luat nimic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana_77 spune:

Se gasesc aparate de aerosoli silentioase, care scot doar un bazait ca de musca De obicei dr recomanda solutia, se poate face si numai cu ser fiziologic. Cel mai de speriat ar fi mascuta, care se pune pe gura si nas si faptul ca ies aburi din ea, dar in fata tv-ului deschis la desene nici nu se simte Sau ne amuzam ca facem ca trenul, scoatem fum pe nas. ar fi bine dk ai putea sa imprumuti de la cineva pt inceput.
Ca sa aiba eficienta trebuie facute pana la 5 sedinte pe zi si in perioada asta cand s-a racit nu e prea recomandat sa-i scoti ulterior afara, fiindca sunt mai expusi.
Sanatate maxima si pupici la pitici!

Mergi la inceput

Sunt mamici f multumite de rezultate, mai ales ca de multe ori utilizand aerosolii au evitat antibioticul.

hello, ce faceti, ati plecat in gasca la salina?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mara95 spune:

ioana, mersi mult! ma gandeam ca avand si 2 copii ar merita.flavi prefera sa sufle nasul decat sa mai foloseasca batista bb,asa ca nu stiu cum ar reactiona.nu stiu de unde as putea imprumuta, pentru ca pe aici nu mi-a zis nimeni de asa ceva si nici nu am prieteni dotati cu aparat.

Mergi la inceput

Mara, stai cuminte ca nici nu se compara ca zgomot/impact(sperietura) asupra copilului cu BB.
E bun ca investitie pt 2 copii, dar sa nu dai f multi bani pe el. Spun asta fiindca eu nu am fost extraordinar de multumita de el, dar nici nu l-am folosit f mult.(sper nici nu fie cazul)

Mergi la inceput