Bobocei de sept-oct 2008 -IN SARBATOARE !!! (172)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

Citat:
citat din mesajul lui _giulianna_

Anamona au acum in Carrefour catelusul vorbitor? L-am cautat si eu in Cora azi, am dat numai peste un melc vorbitor, tot asa de limba romana.

Mami de Eduard-Gabriel (17.08.2008)

Ticker Edi

l-am vazut in militari saptamana trecuta....pacat ca nu era in Cora...sigur aveau un pret mai bun :))

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui gaia.nevia

Cand arunc un ochi, Teo isi scosese mainile din centuri, se aruncase intr-o parte pana la Radu si-i smulgea catelusul "asta e a lui dorel, da, da, da!!!" si vreo jumatate de ora dupa asta ne-a cantat tot ce stia...

super tare :)))

Mergi la inceput

testele de bebei,

si eu va zic sa nu le luati in serios si sa tineti pt voi rezulatele (care oricum nu sunt relevante decat pt bebelusii cu formula).

de ce va zica asta: la sor-me ape forum a iesit in iarna o intreaga isterie din cauza acestor teste....asa ca daca tot avem learning hai s il aplicam

Mergi la inceput

babymom,

ce mai faci?
pupici lui Dragos de la Thea

eu ma retrag fin, noapte buna :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babytza spune:

La multi ani Vlad !!!! Sa fi sanatos , norocos , voios si cuminte !!!!! Freshnana sa iti traiasca puiul !!!! Sa va aduca numai bucurii !!!

Babytza si puiiValentina David

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CosmyB. spune:

Seara buna

Am promis ca intru mai des, insa nu prea mi s-au potrivit planurile
Suntem bine, inca asteptam dintii ca de 4 luni pauza si nu avem decat 4 De cateva zile nu mai face figuri la papa, ceea ce e f bine, insa dintii asteptati vin tare greu...

Cuscra multa sanatate si o gramada de sa te faci repede bine si sa scapati de durerile de dinti, vazut soricel umblaret e asa dulce, de cand nu l-am vazut a facut falcute numai bune de pupicit