echimoze fara lovituri

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Olina87 spune:

prietena mea avea stari de slabiciune, ameteli si povestea cu echimozele, la ea numarul trombocitelor a fost la limita supravietuirii, habar nu a avut (mai exact a neglijat simptomele) pina nu a lesinat in casa si asa a ajuns la urgenta - nu spun ca asa e si la tine, intrucit nu sunt medic, dar sigur e bine sa afli cit mai repede rezultatul hemogramei, macar stii unde esti! multa sanatate si ai grija, cum s-a spus mai sus nu e de gluma, se pot sparge vasele unde nu trebuie!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eunice78 spune:

Revin sa va spun ca am primit unul dintre buletine. Nivelul de trombocite e 293, e ok, ca are ca valori de referinta 150 - 450.
Mi-au iesit altfel:
limfocitele 12.4 si trebuia sa fie intreb 20 - 55
monocitele 1.05 si trebuia sa fie sub 1
INR 1.02 (dar aici nu am inteles cat ar trebui sa fie, daca e binev sau nu)
Ureea nitrogen 22 si trebuia sa fie sub 20

Ceva idei?

Baietzii mei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mary87 spune:

Buna, Eunice! Dar echimozele acestea iti dispar repede sau raman acolo, adica se comporta ca niste vanatai veritabile?
Poate te ajuta.. http://dictionar.romedic.ro/limfocit
Din cate am mai citit eu, limfocitele tin si de imunitate, probabil ca ai imunitatea scazuta...
Nu poti merge la medic sa iti interpreteze o parte din analize? Macar sa te linistesti...pentru ca medicul oricum are acces imediat la ele, deci da un click si ii apar. Eu asa as face. Cel putin eu asa am procedat la Euroclinic si mi-a spus imediat ce au venit primele rezultate.
Ai grija de tine si tine-ma (-ne) la curent!

Sanatate!

Mergi la inceput

Mary, echimozele sunt la locul lor, exact cum erau si sambata. Cea de pe bratul stang, despre care dr a zis ca e hematom ma doare.