INSEMINARE [40]
Raspunsuri - Pagina 6
viss spune:
buna , tuturor.scurt istoric:am avut o extrauterina in febr. 2009- cu scoaterea trompei drepte, o inseminare pe ova-mit in ian.2009,alta IAS -iunie 2009, stim. cu Puregon- avort menstrual, si alta pe 30 iulie 2009, fara stimulare.
viss spune:
din pacate, inca nu-mi apar mesajele pe topic, treb sa le verifice intai moderatorul.ca sa continui, sunt sunt medic rezident si pacienta dr. Cezara Bucur de 1 an. am ales acest forum, ptr ca am vazut ceva paciente ale ei aici, si apoi e cel mai recent.si cu cele mai multe inseminari reusite.poate e cu noroc
MACARIE spune:
viss, bine ai venit...scrie repede 10 mes ca sa scapi de moderatori...si eu tot pacienta a cezarei sunt si dancutza este si mai suntem....doamne ajuta sa vi cu II liniute peste 2 saptamani
Nu va ingrijorati de ziua de maine,caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi.Ajunge zilei necazul ei.......Iisus Hristos
MACARIE spune:
yarrina, ce zice beta??????
-----------------------------------------------------
Nu va ingrijorati de ziua de maine,caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi.Ajunge zilei necazul ei.......Iisus Hristos
dankutza spune:
Viss bine ai venit. Doamne ajuta sa iti reuseasca inseminarea. SI eu ma avut un avort menstrual si acum sunt gravi. SUnt pacienta Cezarei. Intreaba orice vrei sa stii. Inca o data multa bafta.
Anda sper sa mai apuci sa vezi mesajul asta. Cea mai apropiata statie de metrou este Romana. De acolo per pedes 1 sau 2 satii de autobuz pana la Piata Spaniei. AJungi cam in 10 minute. Multa bafta!
Yarrina bafta multa. Sa vii cu vesti bune la ora 5.
20+ moi si Cezarica
MACARIE spune:
ora 5 azi?! aveam impresia ca ieri...ok....asteptam ce sa facem
dankutza spune: