INSEMINARE [40]

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns viss spune:

buna , tuturor.scurt istoric:am avut o extrauterina in febr. 2009- cu scoaterea trompei drepte, o inseminare pe ova-mit in ian.2009,alta IAS -iunie 2009, stim. cu Puregon- avort menstrual, si alta pe 30 iulie 2009, fara stimulare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bytzi spune:

ilary,toate ecografiile intra in pretul inseminarii de 1060 ron

dumnezeu ma va ajuta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns viss spune:

din pacate, inca nu-mi apar mesajele pe topic, treb sa le verifice intai moderatorul.ca sa continui, sunt sunt medic rezident si pacienta dr. Cezara Bucur de 1 an. am ales acest forum, ptr ca am vazut ceva paciente ale ei aici, si apoi e cel mai recent.si cu cele mai multe inseminari reusite.poate e cu noroc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MACARIE spune:

viss, bine ai venit...scrie repede 10 mes ca sa scapi de moderatori...si eu tot pacienta a cezarei sunt si dancutza este si mai suntem....doamne ajuta sa vi cu II liniute peste 2 saptamani

Nu va ingrijorati de ziua de maine,caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi.Ajunge zilei necazul ei.......Iisus Hristos

Mergi la inceput

yarrina, ce zice beta??????

-----------------------------------------------------

Nu va ingrijorati de ziua de maine,caci ziua de maine se va ingrijora de ea insasi.Ajunge zilei necazul ei.......Iisus Hristos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns yarrina spune:

Macarie avem de asteptat pana la ora 5.
Viss bine ai venit!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dankutza spune:

Viss bine ai venit. Doamne ajuta sa iti reuseasca inseminarea. SI eu ma avut un avort menstrual si acum sunt gravi. SUnt pacienta Cezarei. Intreaba orice vrei sa stii. Inca o data multa bafta.