Burtici fericite de septembrie-octombrie (110)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Fragutza spune:

Eu am facut echo la controale. O data a folosit valvele, vroia sa vada colul mai bine.
Dar sunt medici care fac tuseu de fiecare data.

33+ Natalia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lullaby_2009 spune:

Citat:
citat din mesajul lui raluk16

Lullaby anunta-ne daca poti cumpara ulei de acolo, ca pare bizar site-ul, cu preturi in euro... Deci e mai scump la astia decat la cbc. Or fi si mai buni?

27+

Maine dau comanda, le-am scris mail si i-am intrebat daca au acest produs si se pare ca l-au adaugat in oferta lor. Am observat ca preturile sunt in euro, dar m-am gandit ca e asa pentru ca au sediul in Germania. Va povestesc cum a decurs totul dupa ce soseste.

27+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns raluk16 spune:

Citat:
citat din mesajul lui lutoniana

Mimika ce semeni cu mamica ta
Cat despre rochie eu nu mai zic nimic ca am sa lesin de ras....si ma simt oricum foarte naspa ca ne-ai parat si sotului tau si o sa zica ca stam ca niste mufe si radem de mama lui

Hai noapte buna

Cea mai fericita 32 + cu

Cu zambetul pe figura, va las si eu, sa imi mai treaca "excitement"-ul, sa pot adormi in noaptea asta...

Somn usor, fete dragi!

27+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lutoniana spune:

Diana 2007 eu nu am cum sa te ajut ca sunt in UK si aici se uita moasa la pisu sa nu aiba proteine ....masoara burtica si ma intreaba daca ma simt bine
Dar ma gandesc ca poti merge sa faci o eco daca esti in Ro sa afli cum e bebelusul.
Bafta multa si poti sa mai vii la noi....ca scriem mult si prost.... dar ne distram foarte bine

Cea mai fericita 32 + cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lullaby_2009 spune:

Vad e tarziu, dar eu n-am somn, asa ca duc sa vad pozele noi.

Va doresc somn usor!

27+ cu

Mergi la inceput