Cauzele opririi din ev.a sarcinii -Trombofilia-11

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ank30 spune:

offf...fetelor sa stiti ca e foarte important sa descoperi cauza pentru sarcinile pierdute in sensul ca poti evita o tragedie mai tarziu cand sarcina e f.avansata.Acest lucru m-i s-a intamplat mie cand din indiferenta sau nepriceperea medicului sarcina mea s-a sf.in luna a 8-a.Suferinta e imensa atunci cand t-i se spune "am observat o sistola"si totusi n-a facut nimik sa salveze viata bebelusului,i-si dadea cu presupusul ca probabil e o insuficienta placentara,dar daca i-mi facea un eco dopler probabil observa ca placenta e cu pb.si asta din cauza pb.de coagulare pe care le-am descoperit sau mai bine zis le-a descoperit un alt medic recomandandu-mi aceste analize.Sunt multi medici care mi-au spus ulterior ca "n-am nici o problema"....si totusi..!Feriti-va de indiferenta lor!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tamaryllis spune:

Multumesc, fetelor!
Am decis sa nu iau aspenter in plus fata de perioada recomandata de dr. I-am trimis un mail, dar cred ca deja este in concediu acum.

2009 este anul in care voi reusi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns criss_85 spune:

Buna fetelor!
Miki, interesant si bine de stiut despre alimentele care contin vitamina k.Eu chiar nu stiam ca vit k este contraindicata in astfel de probleme...
Anka30, din pacate stiu despre ce vorbesti...am trecut si eu prin aceasta experienta cumplita acum 5 luni,cu o sarcina oprita in evolutie in luna 7.Problema cu coagularea sangelui am descoperit-o dupa pierderea bebelusei.
E f greu de trait cu durerea asta in suflet,dar trebuie sa mergem mai departe si cu incredere in Dumnezeu,intr-o zi vom reusi sa avem bebelusii mult doriti si asteptati.
Va pup pe toate

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki-miki spune:

Lavinia78 ti-am trimis PM si te-am trecut in listuta cu datele tale.