Mamici de fulgusori de nov-dec 2009 (59)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns RamonaCopot spune:

Lalu i-ai promis sefului ca o sa stai cat mai mult posibil la serviciu, dar el nu are de unde sa stie cat de mult e posibil la o gravida sa munceasca. Poti oricand sa te simti rau (nu iti doresc asta deloc) si sa iti recomande doctorul sa stai acasa, intre ghilimelele de rigoare bineinteles. Asadar lasa promisiunile deoparte ca nu te ajuta cu nimica si fa cum e mai bine pt tine. Si eu sunt in concediu medical de cateva luni bune si nu mai am de gand sa merg la serviciu deloc. Luna viitoare cand s-o putea intru in prenatal si gata. Cu ce ma incalzeste sa merg la birou cand eu acasa iau mai multi bani? Daca e dreptul fiecareia de ce sa nu profitam de el? Daca te-ar recompensa el cumva pt efortul care-l faci as intelege, dar pentru un simplu multumesc...nu prea.

Ramona,
24+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RamonaCopot spune:

Fetelor, azi noapte cand nu aveam somn am emigrat pe la alte grupuri. Le-am citit ultimul capitol la "burtici fericite de septembrie-octombrie 2009" si am gasit acolo o poza interesanta cu organele noastre interne inainte si in timpul sarcinii. Incerc sa o postez aici daca o sa reusesc sa o vedeti si voi.
Se pare ca nu reusesc, asa ca o sa o pun pe picasa la pozele mele, daca va intereseaza pe vreuna.

Ramona,
24+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lalu_79 spune: