Reclama sadica
Raspunsuri - Pagina 5
Burtocika spune:
Apropo de Capra cu 3 iezi si taiatul capetelor ... Mie aia mi se pare o poveste sadica (cum de altfel sunt multe ale lui Creanga) si eu sincera sa fiu n-am povestit-o asa niciodata copilului meu.
Tot din acelasi motiv nu i-am pus Tom si Jerry pana acum. Au fost mai demult niste subiecte despre povesti si desene animate prea violente pentru copiii mici ...
Boghi
www.goblenpartner.webs.com" target="_blank">mai lucreaza cineva goblen?
Puppa spune:
CNA a decis, joi, să interzică difuzarea spotului publicitar pentru pufuletii Gusto înainte de ora 23.00, din cauză că respectivul clip prezintă un om al cărui cap este retezat, fapt care ar putea afecta dezvoltarean fizică si mentală a minorilor.
CNA a analizat în sedinta de joi spotul publicitar pentru pufuletii Gusto, pentru care Consiliul a primit circa 20 de reclamatii. Potrivit Departamentului Monitorizare al CNA, în reclamatii se spune că este o "inadvertentă între continutul si calitatea produsului bun si apreciat si modul în care s-a realizat această reclamă, care i-a îngrijorat pe părinti".
Spotul prezintă un om al cărui cap retezat este pe podea. În clip se vede sectiunea gâtului si corpul de pe care s-a detasat. Capul încearcă să mănânce pufuleti dintr-o pungă din apropiere, iar corpul se deplasează prin cameră sub îndrumarea capului.
Spotul la pufuletii Gusto a fost difuzat de televiziunile AXN, AXN Sci - FI, Kiss TV, 1 Music Channel, MTV, National Geographic, Pro TV si UTV.
Prezent la sedinta CNA, producătorul pufuletilor Gusto, Eliodor Apostolescu, a spus că spotul publicitar a fost foarte apreciat la festivalurile internationale de publicitate, fiind selectat inclusiv în Festivalul de la Cannes.
"Sunt o groază de consumatori care au apreciat spotul", a mai spus Eliodor Apostolescu, precizând că spotul vrea să arate "ceva ce nu se întâmplă în viată". Apostolescu a mai spus că spotul este pentru un anumit public.
El a fost sustinut de Oana Radu de la Publicis, agentia de publicitate care a creat spotul. "Acest produs se adresează unui target foarte larg. Reclamele nu reflectă întotdeauna realitatea, sunt niste pamflete, sunt niste mici povestioare (...) Nu am arătat un continut explicit. Spotul în sine a fost creat potrivit umorului absurd", a explicat Oana Radu.
Membrii CNA au fost însă de părere că spotul poate să afecteze dezvoltarea fizică si mentală a minorilor.
"Noi judecăm o plângere a telespectatorilor. Puteâ?i să scoate?i câte trofee ?i diplome vre?i", a spus Christian Mititelu, membru al CNA.
În acelasi timp, Dan Grigore a fost de părerecă spotul este "superficial" si de "un prost gust desăvârsit". "Dacă s-a intentionat un pamflet, nu este un pamflet, dacă s-a intentionat o parodie, este una extrem de nereusită. Acest clip este de un prost gust desăvârsit. Dacă are succes la anumite competitii, e treaba lor. Dacă oamenii au ajuns sadici, n-au decât. Nivelul vizual al telespectatorului român nu permite acest lucru, fără să fie lezată o anumită sensibilitate", a explicat Dan Grigore.
În urma discutiilor, CNA a decis să someze posturile care au difuzat spotul publicitar pentru pufuletii Gusto să difuzeze respectivul clip numai după ora 23.00.
Totodată, spotul publicitar va fi analizat luni, de către Consiliul Român pentru Publicitate (RAC).
http://picasaweb.google.com/cristina.catana
http://puppa.wordpress.com/
Teledon pt Mihaita
0 900 900 320 - pt 10 euro
0 900 900 325 - pt 5 euro
loryi1974 spune:
Televiziunile AXN, AXN Sci - FI, Kiss TV, 1 Music Channel, MTV, National Geographic, Pro TV si UTV-se uita copiii vostri de 2-3-5-6 -8 ani pe aceste posturi?Multe dintre emisiunile difuzate pe ele au specificarea aceea "cu acordul parintilor" sau "de la 12 ani".
Eu nu o vazusem inainte de acest topic,dar este clar ca nu copiii sunt targetul.
Din cate stiu CNA-ul a avut ceva acum cateva luni si cu ciclul"Povesti din folclorul maghiar",dar se face ca ploua cand e vorba de nebuniile de pe Jetix &CN.
Burtocika spune:
Citat: |
citat din mesajul lui loryi1974 Televiziunile AXN, AXN Sci - FI, Kiss TV, 1 Music Channel, MTV, National Geographic, Pro TV si UTV-se uita copiii vostri de 2-3-5-6 -8 ani pe aceste posturi?Multe dintre emisiunile difuzate pe ele au specificarea aceea "cu acordul parintilor" sau "de la 12 ani". Eu nu o vazusem inainte de acest topic,dar este clar ca nu copiii sunt targetul. Din cate stiu CNA-ul a avut ceva acum cateva luni si cu ciclul"Povesti din folclorul maghiar",dar se face ca ploua cand e vorba de nebuniile de pe Jetix &CN. |
Raspunsul este DA, se mai uita si copiii. Sunt emisiuni si pentru copii pe PRO TV, de exemplu. Si se uita si parintii (adica noi), intre orele 18-22 pe aceste posturi, la diverse stiri, filme etc. Copilul este in camera si nu se uita in mod special, dar reclamele ii atrag atentia si chiar se uita, iar cand vede ceva iesit din comun intreaba "mami, ce-i asta" sau "de ce e nenea in burta goala" sau "unde e capul lui nenea" ?
Hai sa nu dam vina pe parinti pentru o reclama stupida si care nu avea ce sa caute la ora aia pe nici un post ...
Boghi
www.goblenpartner.webs.com" target="_blank">mai lucreaza cineva goblen?
loryi1974 spune:
Imi pare rau ,dar la mine raspunsul este NU.
Reclama este proasta intr-adevar,dar ,dupa nume numai,filmele de pe PROTV par din aceeasi categorie,ce sa mai zic de stirile din perioada 18-22.Desi cred ca la 22 copilul ar trebui sa fie in pat dupa ce in prealabil i s-a citit o poveste ...
Natasa spune:
Eu am nimerit reclama in timp ce ne uitam senini la un documentar despre ursi. Am schimbat repede canalul, dar daca se nimerea ca baietelul meu de patru ani sa se uite singur la documentar (culmea inconstientei, nu??), vedea porcaria aia. E bine ca nu se mai difuzeaza decit tirziu, la 8 e oricum in pat.
Revenind la reclama, mie nu-mi face pofta de mincare, dar fiecare cu gusturile lui :)