Reclama sadica
Raspunsuri - Pagina 3
Donia spune:
Stiati ca puteti sa contactati CNA pe e-mail pentru a face o sesizare?
http://www.cna.ro/-Formular-sesiz-ri-.html
Vi se ofera un instrument, profitati de el
"Sesizarile dumneavoastra furnizeaza informatii valoroase despre posibilul continut neadecvat al unor programe audiovizuale sau despre societatile de cablu. Verificam fiecare reclamatie si luam masurile necesare acolo unde ajungem la concluzia ca legislatia a fost īncalcata.
CNA doreste sa incurajeze persoanele interesate sa depuna sesizari prin intermediului celor doua formulare electronice tipizate pentru Radio/TV si pentru societatile de Cablu sau direct prin e-mail, fax sau posta."
Copiii se nasc perfecti - rolul parintelui e sa nu strice ceea ce Dumnezeu sau natura a creat.
cllaudia spune:
Este cea mai oribila, neinspirata si fara sens reclama pe care am vazut-o. Si mai e si pt niste pufuleti pe care oricum nu cred ca-i consuma prea multa lume. eventual sunt cumparati pt ca au in pachet niste chinezarii ieftine, care, care atrag, prin emotia descoperirii.. Este o reclama ieftina pt un produs ieftin. Atat! Si cat priveste strategia de marketing, nu vad cum ar convinge niste parinti sa cumpere acest produs printr-o astfel de reclama. Jalnic.
danat spune:
Este clar o reclama adresata grupului adolescenti, cei care gusta astfel de idei, care noua, parintilor/ adultilor ni se par stupide si chiar periculoase.
Insa putea fi facuta si altfel interesanta nu neaparat prin socul vizual. Din pacate, cand exista atitea sinucideri si idei morbide in mintea adolescentilor, macar din ratiuni morale si nu as fi facut asemenea reclame.
Insa banul e ochiul ...
Dana mama lu'Radu Stefan
"Prietenii sunt aceia care te iubesc chiar si atunci cand te cunosc"
Hobby
www.youtube.com/watch?v=6Ml3NUIDpFg" target="_blank">Melodia mea de azi :-)
cllaudia spune:
Citat: |
citat din mesajul lui danat Este clar o reclama adresata grupului adolescenti, cei care gusta astfel de idei, care noua, parintilor/ adultilor ni se par stupide si chiar periculoase. Insa putea fi facuta si altfel interesanta nu neaparat prin socul vizual. Din pacate, cand exista atitea sinucideri si idei morbide in mintea adolescentilor, macar din ratiuni morale si nu as fi facut asemenea reclame. Insa banul e ochiul ... Dana mama lu'Radu Stefan "Prietenii sunt aceia care te iubesc chiar si atunci cand te cunosc" Hobby www.youtube.com/watch?v=6Ml3NUIDpFg" target="_blank">Melodia mea de azi :-) |
Ai foarte mare dreptate! Cu siguranta daca cerem parerea unui copil sau adolescent sigur va spune ca e f cool reclama. Pacat ca ei nu mai stiu sa aprecieze ce este cu adevarat de apreciat...
Burtocika spune:
Eu sincer nici nu stiu la ce marca de pufuleti este reclama ! Deci scopul publicitar nu a fost atins, in cazul meu. M-am uitat prima data pana la capat, impreuna cu sotul, amandoi eram fascinati de imbecilitatea ei si asteptam sa vedem pana unde merge, dupa care schimbam repede canalul cand o difuzau, ca sa n-o vada fetita noastra de 3 ani.
Si se difuzeaza pe mai multe posturi, gen PRO TV, PRO Cinema si altele, nu chiar asa de ascunse copiilor ... Si am vazut-o la ore absolut normale, in care copilul era langa noi si se juca.
E util linkul cu CNA-ul, chiar cautam asa ceva, dar nu stiu cum sa "identific" reclama respectiva ca s-o sesizez ... n-am fost atenta nici la marca dep ufuleti, nici la postul sau ora la care a fost difuzata ...
Boghi
www.goblenpartner.webs.com" target="_blank">mai lucreaza cineva goblen?
www.avonromania.webs.com" target="_blank">Hai sa discutam despre frumusete si ... bani
ralucis spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui Eliza5
Eu cred ca o iei prea in serios.. Iar decizia de cumparare in principiu ar trebui sa fie determinata de alte elemente, cum ar fi calitatea produsului :-) Lumea advertisingului e foarte ciudata.. si lucruri care bunului simt i se par absolut inacceptabile genereaza de fapt o crestere exponentiala a vanzarilor. Eliza si Alex (15 nov. 2004) |
calitatea produsului o remarci dupa ce incerci produsul respectiv. reclama trebuie sa te determine sa incerci acel produs. in acest caz, o reclama care starneste repulsie extinde automat repulsia spre produs, recte spre pufuleti; consumatorul nu mai e interesat de achizitie si vanzarile sunt proaste. o campanie esuata, dupa parerea mea
Dorsilia spune:
nu conteaza calitatea si nici cine produce marfa...in ce ma priveste de cand am vazut reclamele la pufuletii astia (si aia cu capul de caine pe corp de om) si asta pt care copiii mi-au pus 1001 intrebari, ca de ce capul nu e pe corp si ca de ce vorbeste capul singur si ca de ce cade corpul pe geam si porneste alarma masinii, si cum seamana capul taiat cu o bucata de sunca, dar daca s-a taiat de ce nu curge sange (si am copii mici de 2 ani jumate si de acusi 5 ani)...am DECIS scarbita la maxim ca nici unul dintre noi sa NU mai cumpere pufuleti gusto niciodata
ca scopul reclamei o fi fost altul, dar in mintea mea asa efect a avut, sorry
StMihaela spune:
Reclama e sinistra.
Dar nu inteleg ce atributii are CNA-ul de permite promouri la filme horror in timpul emisiunilor pentru copii. Chiar nu-i mai pot lasa sa vada un desen animat sau o emisiune pentru ei la Prima sau Antena 1 ca la reclame vad niste promouri din cele mai sinistre
loryi1974 spune:
Clar e exagerata pentru gustul unpor mame cu copii mici,dar nu acesti copii sunt targetul.Ca eu nu am vazut nici pe Minimax,nici pe Animal Planet,pe cuvant.
In alta ordine de idei,niste copilasi sa disece asa aprofundat aceasta reclama....poate ar trebui regandita structura de programe la care au voie sa se uite
Reclame proaste au fost si or sa mai fie,dar copiii ce cauta sa se uite la ele,ca asta chiar n-am priceput