Legea privind CIC pt gemeni, tripleti, studente.

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carla_2008 spune:

Multumesc.
M-am lamurit acum.

Denisa
19+ fericita cu 2 minuni in burtica

http://good-times.webshots.com/album/575890611lMnMMP

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carla_2008 spune:

Buna,

in conditiile actuale cu noile hotarari, se va modifica cu ceva indemnizatia pt gemeni?adica se vor da macar cei 600ronx2?plus alocatia de 200ronx2?

multumesc

Denisa-fericita cu 2 minuni in burtica
27+ Carla Maria si Cristian Alexandru

http://good-times.webshots.com/album/575890611lMnMMP

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Probabil ca da.

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RaluKara spune:

buna dimineata! stiu ca s-a mai intrebat dar chiar as vrea sa fiu sigura. Sunt studenta in anul 2 la o facultate particulara la zi. Voi naste in ianuarie 2011 cand voi fi in anul 3 . voi putea beneficia de CIC? Multumesc mult si dper ca nu am plictisit pe nimeni

8s

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Daca facultatea este acreditata - da. In caz contrar - nu.

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RaluKara spune:

buna ziua.
mai am o mica nelamurire, in conditiile in care nu sunt angajata ci doar studenta in anul 3, cand trebuie sa depun dosarul pentru CIC? si eu trebuie sa astept cele 42 de zile ale lauziei chiar daca nu primesc niciun fel de remuneratie? si conteaza daca am repetat vreun an in timpul facultatii? multumesc mult

Raluca 33s cu Maia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Daca esti studenta la zi daca nu ai intrerupt cursurile (exceptie caz medical), daca facultatea (universitatea este acreditata in sistemul universitar) poti sa depui actele pt CIC si nu este necesar sa treaca cele 42 de zile.