Mamici si viitoare mamici de gemeni & tripleti 35

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns luminita2008 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lili_Filip

Luminita nici eu nu sunt pentru medicamente...dar asa a considerat medicul pediatru...ca e nevoie de antibiotic de data aceasta...cred ca au mostenit de la mine sensibilitatea aceasta...shi eu eram f bolnavicioasa cand eram mica...mie imi prindea foarte bine marea...m-au dus de la 3 ani...
e bine ca are cine merge cu tine la mare sa te ajute...pe noi nu are cine sa ne ajute...shi mai e shi drumul de aproate 12 ore...care e prea obositor...daca ar merge fetele in picioare poate m-as incumeta sa merg...altfel...nu...mai vedem...(de soacra(nu le vede pe fete decat o data pe luna...desi sta la 10 minute de noi)....nu zic nimic....consider ca nu am...consider ca sotul meu e orfan...asta e...)

http://lilianaf.shutterfly.com/
http://lilif.shutterfly.com/
Camelia-Maria & Clara-Ioana - 17.09.2008


dap, pe voi chiar va omoara drumul. oricate pauze ati face, 12 ore e mult prea mult pentru niste pui atat de mici.

dar noi o sa plecam chiar daca nu are cine sa ne ajute. saptamana viitoare plecam la munte, doar noi 4, o saptamana... sper sa ne descurcam, dar am ceva emotii....mai ales ca plec cu juma' de bucatarie dupa mine... si mai am o lista cat casa de cumparaturi de facut inainte, incat nici nu stiu daca-mi mai raman bani de cazare....

Luminita si voinicii Edi si Robi - 26.09.2008
_
Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina (Rudolf Steiner)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ainia spune:

Laura, la multi ani si din partea noastra! Sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va aduca gemenasii numai bucurii!
Anna , la multi ani si sa fiti sanatosi! Sa va bucurati de copilasi in orice clipa!


Scuze, scuze pt urarile intarziate!!!
Va pup!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dalina2x2 spune:

seara buna!