vreau sa donez ovule...

vreau sa donez ovule... | Autor: yumi

Link direct la acest mesaj

Buna! Ma numesc Yumi, am 21 de ani si imi doresc de ceva timp sa fiu donatoare de ovule sau chiar mama surogat.. Stiu ca ma veti intreba daca sunt destul de convinsa. DA sunt convinsa si mai mult dect atat sunt foarte informata despre ce tratamente voi fi supusa... Am luat la cunostinta si sincer mi-as dori sa pot sa ajut o persoana care are probleme si care isi doreste foarte mult un copil. Ma puteti contacta sa discutam. As vrea sa ma inscriu intr-o baza de date dar nu stiu unde... Pt.k astfel femeile care asteapta ovule sa aibe speranta ca mai sunt oameni care doresc sa ajute. Doresc sa mentionez ca sunt studenta la medicina..asadar sunt informata. O seara cat mai placuta

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns L5845 spune:

yumi draga bocsanca (eu sunt din Resita), vreau sa te FELICIT din toata inima pentru dorinta ta de a face acest gest !
Cu siguranta vei reusi sa faci fericiti niste oameni care au epuizat alte metode de a isi implini visul de a deveni parinti. Multa bafta si asteptam vesti.
Pentru a-ti duce planul la capat, cred ca cel mai simplu ar fi sa contactezi clinici care se ocupa cu aceasta procedura (FIV cu ovule de la donatoare), de unde o sa primesti informatiile de care ai nevoie. Singura problema este ca din pacate, in Romania inca nu exista cadrul legal pentru asta, dar se pot incheia documente notariale, pentru a nu exista nici un fel de problema care sa duca la eventuale neintelegeri. Oricum, stiu ca si donatoarea si primitoarea, raman anonime, ceea ce din punct de vedere legal, exclude orice pretentie a vreuneia din parti.
Inca o data, MULTA BAFTA !

www.onetruemedia.com/shared?p=88028d9eaeae0f93a00846&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">Povestea licuriciului EMMA !

Va doresc si voua ce-mi doresc mie: sanatate si mult doritul BEBE! Cu DD inainte!
si