Tragedie aeriana, avion Airfrance disparut

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Macrina spune:

Multumesc de amanunte monica
Si eu sunt socata, am o frica de avioane de necontrolat.. cu nimic, nici cu valeriana, nici cu rugaciunea.. sunt varza...
Dar ma intreb, un raport meteorologic nu se da, nene, cand pleaca avioanele, sa le spuna ce zona e cu turbulente, ceva??.. Sau merg in necunoscut?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

Infiorator de trist. Si eu sunt socata si citesc tot ce apuc despre aceasta tragedie. Noi zburam foarte des si abia aveam impresia ca nu poate sa se intample nimic vreodata ... insa nimic nu este impostibil in aer.
Am citit ca nu se paote fi cauza accidentului un fulger - daca e de luat la sanse ... mai mare e sansa de atac terorist.



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.
iubesc:www.supereva.ro Blog: http://mirelablog.supereva.ro/dblog/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ica 1975 spune:

Citat:
citat din mesajul lui dalina2x2

Dupa faze dinastea, zau daca-mi mai vine sa ma si gandesc sa mai zbor vreodata...
Bietii oameni...


_
Dalina, mami de minuni gemenute Anita & Miriam (29.06.2006)
Albumele noastre
Suntem maricele


"Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele!"


Cunosc si noi tocmai ce-am luat biletele si daca-ti sti cat am incercat sa le iau cu Air France, ziceam eu ca-i mai bine cu ei

Atunci cand faci un pas catre Dumnezeu, El face zece pasi catre tine! Ce spui sa si infaptuiesti!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monicutza_bb spune:

Ica draga mea, nu te mai gandi va fi ok zborul cu AirFrance.

Din cate am inteles si din ce ne-a spus si Monica, acea zona era plina de turbulente, furtuni violente. Pe deasupra era si o zona foarte putin acoperita de radar. Ceea ce inseamna ca avionul a zburat direct in furtuna. Ma intreb, oare nu se putea ocoli acea zona? cu riscul de a zbura mai mult, cu riscul de a mai face o escala pentru alimentare, totusi nu poti stabili rute care sunt potential periculoase.

Monica cred ca as renunta la gandul de a mai zbura spre Europa, mi-ar fi groaza numai sa ma gandesc la zona aceea vasta de turbulente si furtuni puternice.

Orisicat, avionul este o masinarie in zbor, controlata de doi oameni, care nu mai au nici o influenta asupra aparatului daca ceva catastrofic se intampla. Sotul imi spunea aseara ca "iti dai seama ce vanturi puternice sunt la altitudinea aia, daca a zburat direct in miezul furtunii nu cred ca mai avea mari sanse sa iasa intreg.". Si ajung sa il cred, mi se pare o tampenie sa zbori deliberat intr-o furtuna puternica. Numai gandindu-te la pasagerii tai, si nu faci chestia asta. Sunt sigura ca nimeni nu s-ar fi suparat daca intorceau avionul pe motiv de furtuna periculoasa. Dar poate exagerez eu.

Varianta cu bomba mi se pare mica, nu stiu ce grad de securitate este pe aeroportul din Rio de Janeiro, dar dupa 9/11 nu cred ca mai risca nimeni nimic (pe mama au pus-o sa se descalte de sandale la aeroport, ca masura de siguranta...).

Indiferent de ce s-a intamplat, ramane o mare tragedie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica-elizabet spune:

fetelor air france sau orice alta companie mare sunt la fel de "sigure" daca e sa se intample...se intampla...Doamne fereste
asta am zis si eu...oare de nu s-au intors??? probabil ca o sa aflam...

monica

Prajituri si papa bun
Prajituri si Papa bun 1
Papa de post



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deus spune:

Ei sunt bine, sunt linistiti, cred in schimb ca sufera tare familiile lor! Pacat de toti....sper sa-si gaseasca familiile linistea si sper sa nu avut parte de suferinta amaratii! Sper.

poze

blog personal www.de-azi.ro
pentru cine crede ca nu mai poate...
http://www.youtube.com/watch?v=flRvsO8m_KI
http://www.youtube.com/watch?v=vMCnjMbUOFg

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ica 1975 spune:

Monicutza, pana la urma am luat cu Lufthansa, ca n-am avut incotro, insa asa cum spune si Monica, toate companiile sunt la fel de ''sigure''

Atunci cand faci un pas catre Dumnezeu, El face zece pasi catre tine! Ce spui sa si infaptuiesti!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Happiness_4_us spune:

http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-5776077-drama-19-pasageri-cursei-rio-paris-primisera-biletele-premiu.htm

Si noi cand plecam de pe insula si pana ajungem in Europa stau cu frica numai in san.
Pana la urma- ce mi-e scris...

Nana, Andrei Stefan ( 26.09.2007)
Povestea nasterii fluturasului!


Fluturas iubit, sa nu uiti niciodata, ca mami este intotdeauna cu un pas in urma ta. Trebuie doar sa intorci privirea si sa intinzi manutza si mami te va ajuta in orice clipa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Da, ceva e aiurea in toata treaba asta.
Cursele sunt zilnice, banuiesc, probabil ca au si proceduri standard ce sa fac in caz ca vantul depaseste X km/ora, sau daca furtuna e nu-stiu-cum...deci normal ca nu detinem noi tot know-how-ul necesar insa furtuni tot sunt mereu si avioanele zboara zilnic si nu pateste nimeni nimic.

Doar se fac tot felul de teste avioanelor astea pana sa bage pasageri in ele, sa vada daca rezista la furtuni, vant, fulger...nu exista situatii naturale neprevazute, totul este simulat inca din fabricatie.

Sa fim seriosi, cate curse sunt zilnic in lume...oare exista vreo statistica? Cred ca sunt mii. Cate zboruri nu se fac in conditii dificile? Cred ca fiecare din noi am trecut in viata printr-o calatorie cu avionul in care ne rugam sa scapam cu viata. Ei bine, momente din astea sunt fleacuri pentru piloti experimentati.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Pilotii unei aeronave sunt PERMANENT conectati cu turnurile de control. Astfel ei afla imediat daca e vreo furtuna mare in drumul lor, sunt primii care primesc starea vremii pe canalul lor de zbor.

Cand sunt furtuni mari, care declanseaza turbulente puternice, se ia alt canal de zbor. Efectiv se ocoleste zona. Niciun pilot nu va intra intr-o zona de furtuna puternica, ca asa vor muschii lui. E riscul mare, plus ca se declanseaza isteria pasagerilor speriati.
Se stie ca peste ocean e vremea capricioasa,sunt sute de avioane care strabat zona aia zilnic si isi schimba canalul de zbor in functie de capriciile vremii.

Orice mica defectiune este transmisa celor ´´de pe pamant´´. Pentru ca pilotul nu poate face manevre de aterizari fortate sau rute ocolitoare asa de capul lui.Se semnalizeaza absolut orice problema apare, fie ea minora sau majora.

In cazu de fata, am inteles ca s-a reclamat un scurtcircuit. Nu e o problema majora, avioanele sunt testate din toate punctele de vedere si dotate cu masuri suplimentare. Chiar daca moare un motor, cu celelalte se poate ateriza.

Daca ar fi existat alte probleme tehnice, pilotii ar fi anuntat asta. E obligatia lor. Plus ca, la probleme grave, cand avionul pierde altitudine, dureaza, nu dispare aparatul de pe radar intr-o secunda.

De La mii de metri, avionul nu cade ca o piatra pur si simplu asa dintr-o data.Din cauza(sau datorita) vantului, aparatul ´´pluteste´´ in cadere, isi schimba traiectoria, se intoarce, se rasuceste.Timp in care pilotii incearca redresarea lui si comunica cu ´´pamantul´´.

Plus ca , problemele tehnice se depisteaza din timp, aveau vreme de o aterizare fortata pe apa daca nu chiar de intoarcere pe aeroport. Cel putin, cu siguranta, aveau timp sa anunte problema.

E o tragedie si o necunoscuta care sperie. Oare ce s-a intamplat acolo, defapt? Cutia nearga, in apele oceanului, este aproape imposibil de gasit.

Este foarte, foarte trist!

Mergi la inceput