Sarcina si bolile autoimune (2)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns miki-miki spune:

Luck eu nu stiu sa ti le interpretez dar am intrat sa-ti spun ca esti deosebita

Miki Anul asta pun d'un pui.
DOAMNE AJUTA!

Trombofilie ereditara (MTHFR C677T homozigot + FVL heterozigot)
2 sarcini oprite din evolutie (8s,5s)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luck spune:

miki
dar eu stiu asta
Acum am alt stres , m-am uitat pe analize si am vazut ca in mai toate am limfocitele ,ca si procent,un pic mai mare decat cel normal , ce zici de asta!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki-miki spune:

Luck nu ma pricep, dar banuiesc ca nu e f bine, Goldi e profa la imuno

Miki Anul asta pun d'un pui.
DOAMNE AJUTA!

Trombofilie ereditara (MTHFR C677T homozigot + FVL heterozigot)
2 sarcini oprite din evolutie (8s,5s)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns goldi spune:

Draga mea, nu sunt medic, nici imunolog, asa ca tot ce discutam trebuie luat cu rezerva ca o simpla cautare pe net nu poate suplimenta 6 ani de facultate .

Exista peste 40 de tipuri de limfocite care alcatuiesc sistemul imunitar si care sunt clasificate in functie de antigenele prezente la suprafata lor membranara, denumite CD (Cluster Determinant). Buna si echilibrata lor functionare permite unei persoane sa ramana sanatoasa indiferent de agresiunile la care este supusa de catre factorii din mediu. Dintre aceste tipuri doua sunt extrem de importante in aparitia problemelor de infertilitate si avort spontan: CD 19+5+ si CD 56+. Fiecare femeie se naste cu un anumit tip de astfel de celule limfocitare. Daca o femeie are unul dintre aceste tipuri agresive, ea va avea sanse foarte mari sa aiba avorturi spontane recurente.