Burtici fericite de septembrie-octombrie (62)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns monica_dicut spune:

Mai fetelor va rog eu incetati cu scorurile astea pentru nastere. NU sunt astea tarifele nici pe departe dati-o in colo de treaba ca ma apuca bazdacii!!! E adevarat ca sunt medici gen unul altul de la filantropia sau elias cu care au nascut celebritati si deh... dar la un doctor "normal" o nastere naturala este in jur de 5-600 de ron si o cezariana maxim 1000. Am doua prietene care au dat 500 la cezariana (adevart in Caritas ) Anestezistul maxim 150-200 de ron, moasa maxim 50 de ron iar la asistente nu va bagati sa dati mai mult de 50 de ron. Uite asa se invata cocoanele de nu-ti mai fac nimic pt 5 lei. Acum pe bune, haideti sa nu exageram si sa nu marim tarifele ca nu e necesar. V-am mai spus, cumnata mea i-a dat lui Badiu 600 de ron in ianuarie pt naturala iar Badiu credeti-ma ca este unul dintre cei mai ceruti doctori din Municipal si CMU (te programeaza peste 2-3 luni la consultatie)

Revin: anestezistul 100-150 daca faceti epidurala si 150-200 daca faceti ceza cu anestezie generala.

Acum eu inteleg ca sunt persoane care au bani si care vor sa dea pentru binele lor dar sa se gandeasca si la femeile amarate care nu au de unde si care vor fi tratate dupa aceea groaznic ca deh s-a invatat dom' doctor cu sume mari...

ACESTIA SUNTEM NOI
... SI EL E BEBE

Toate se intampla in viata cu un scop. Nu trebuie sa intrebam "de ce", trebuie doar sa ridicam capul si sa mergem inainte

Monica 23+ cu
Mamica de INGERAS in ceruri
Si minunea bebe 2 din burtica
Doamne ajuta sa ne nastem sanatosi
O noua viata

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monikus spune:

Mie mi se par cam scumpe toate carucioarele astea. Inca nu stiu ce voi face. Poate se mai schimba oferta pana in toamna sau si mai bine, primesc unul de-a moaca.

Monica 17+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Danuta1979 spune: