Femei abuzate - exista solutie?

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns popescudora spune:

OK, si pana la urma solutiile in cazul descris de Fomalhauti? Pentru ca intr-adevar, un procent mare al femeilor abuzate se afla in situatia descrisa de ea. O pentru ca a expus problema extraordinar de limpede si realist, si situatia, si necesitatile minime.

POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns popescudora spune:

O solutie ar fi ca statul sa contruiasca un fel de camine, cum sunt cele pentru studenti, si cu aceeasi chirie ca pentru ei, de capacitate mare. Si sa plateasca asistente sociale pentru aceste camine care sa aiba grija de un nr fix de copii, 4 sau 6, pe perioada cand mamicile sunt la munca sau isi cauta job.

POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns n/a spune:

Anul trecut am fost la politie la sectie si am spus ca nu ma simt in siguranta din cauza ca am fost o data in trecut batuta de sotz si la momentul acela in urma unei altercatii cu sotul meu m-a amenintat cu bataia si mi-a spus sa parasesc caminul conjugal. Am vrut sa depun o declaratie, ceva prin care sa se consemneze ca m-a amenintat, ca mai avea putin si ma batea, ca ma abuzeaza psihic, ca ma alunga de acasa.

Omul mi-a spus ca nu are ce sa faca impotriva lui fara dovezi. Ca va fi cuvantul meu impotriva cuvantului lui si cine stie la ce se ajunge ca din experienta acest tip de oameni te scot tot pe tine nebuna si sa ma gandesc bine sa nu se intoarca totul impotriva mea. I-am spus ca avem scandaluri frecvente si ca eu nu am unde sa merg, ca nu am destui bani sa tin o chirie si sa ma si intretin. Mi-a spus ca in instanta asta este posibil sa fie in dezavantajul meu si sa am grija sa nu pierd incredintarea copilului.