scrisoare catre Vodafone
Raspunsuri - Pagina 2
sibip spune:
Update - am fost sunata de un reprezentant Vodafone in legatura cu portarea numarului. M-a intrebat insistent de ce doresc portarea (era cu toate reclamatiile mele in fata) - ca si cum ar mai fi fost loc de explicatii si de negociere. Nevermind, le-am spus ca decizia mea este ferma.
Totusi, mi s-a indicat ca puteam face CONTESTATIE LA FACTURA (se face in scris, fie se trimite la sediul central - adresa in stinga sus pe factura, fie exista formular in reprezentantele Vodafone)- si astepta primirea unui raspuns in termen de 30 de zile. O spun celor care ar putea fi interesati. Eu le-am spus ca nu astept 30 de zile ca sa-mi spuna ca e vorba de un APEL in APEL, asa cum mi-au spus la telefon.
Raspuns cu privire la SMS-uri - Vodafone e responsabil numai de trimiterea lor, nu de folosirea telefonului ca atare. Pentru ca, vezi doamne, in acest caz este vinovat SOFTUL TELEFONULUI care s-a blocat, comandind trimiterea celor 200 de mesaje.
In concluzie: sunt tari, domnule - ce mai! Era logic sa aiba raspuns pregatit la orice, ca doar avocatii cei mai buni oricum nu costa decit un mic procent din profitul companiei.
Totusi, nu exclud o conspiratie tacuta intre producatorii de telefoane si companiile de telefonie mobila: primii fac greseli de soft, ceilalti le vind telefoanele si factureaza greselile. Prinde hotul, scoate-i ochii.
Protestul meu ramine inca deschis. Daca mi se mai alatura cineva, cu atit mai bine!
marius spune:
Acest thread mai ramane deschis pana maine dar nu ii este locul aici. Este o actiune privata, pentru o problema privata. Nu prea avem nici o sectiune pe aceasta tematica, pentru ca acest forum are alta orientare decat problema de fata.
Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa
misha71 spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui sibip Raspuns cu privire la SMS-uri - Vodafone e responsabil numai de trimiterea lor, nu de folosirea telefonului ca atare. Pentru ca, vezi doamne, in acest caz este vinovat SOFTUL TELEFONULUI care s-a blocat, comandind trimiterea celor 200 de mesaje. |
Am inchis si telefonul, am scos si bateria, iar mesajele continuau sa se transmita. Ce dreak de soft o mai fi si asta?

E clar ca eroarea provine de la ei, dar nici varianta asta nu poate fi exclusa:
| Citat: |
Totusi, nu exclud o conspiratie tacuta intre producatorii de telefoane si companiile de telefonie mobila: primii fac greseli de soft, ceilalti le vind telefoanele si factureaza greselile. Prinde hotul, scoate-i ochii. Protestul meu ramine inca deschis. Daca mi se mai alatura cineva, cu atit mai bine! |
****************************************************************
Drum bun, licurici iubit! 
www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">O inimioara are nevoie de voi! / Blogul cu ingerasi
POFTITI IN BAZARUL LUI MIHAITA!!!
excesul de pufuleti, bomboane si IGIENIZARE dauneaza grav sanatatii
(LadyJ)
sibip spune:
Marius, din partea mea poti sa faci ce vrei dar inchiderea acestui subiect (spre deosebire de cel de la legislative unde ti-am dat dreptate) mie imi miroase a cenzura.
Reiau ideea de dincolo: intr-un fel romantic, inca mai simt(eam) ca apartin acestei comunitati. Am cunoscut aici persoane cu preocupari si virste apropiate de ale mele. Persoane, pe scurt - cu care simteam ca e ok sa impart pareri etc.
Actiunea contra Vodafone o consideri o problema privata careia incerc sa-i fac publicitate pe un site public. Nu mai vreau sa te contrazic, fie cum spui tu.
Totusi, mai fa o plimbare prin forum si vezi cam cite dintre topicuri reprezinta probleme private. La care se adauga si problemele incendiare, care tot nu ar trebui discutate pe desprecopii (aici trebuie sa ne rezumam la scutece si la cite o birfa mica, dar care sa nu degenereze): Moldova? FMI? Teoria conspiratiei? Poate ar trebui sa le inchizi pe toate.
Spre deosebire de majoritatea subiectelor, care sint doar pure conversatii (cu toate probelemele private afisate in public) eu am spus HAIDETI SA FACEM CEVA. Aici am gresit. Scuze, mii de scuze - regret ca am fost inoportuna. Oare cum de am indraznit?!
Yaia spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui sibip Totusi, nu exclud o conspiratie tacuta intre producatorii de telefoane si companiile de telefonie mobila: primii fac greseli de soft, ceilalti le vind telefoanele si factureaza greselile. Prinde hotul, scoate-i ochii. |
Daca te ajuta ceva in actiunea ta, da-mi voie sa-ti spun ca nu exista nicio posibilitate ca softul telefonului sa aiba asa o greseala de soft (deci chestia conspirativa e exclusa). Pentru ca asta e usor de testat si corectat. Dar iti spun eu cum sta treaba: in perioada sarbatorilor, retelele sunt supra aglomerate, nu fac fata numarului prea mare de utilizatori. Tu trimiti un sms la mai multi destinatari de pe telefonul tau, care ramane blocat in centrul de mesaje si cand se mai elibereaza reteaua, datorita unui defect in softul retelei, acel sms este trimis la destinatari de nenumarate ori, pana se prinde centrul de mesaje al retelei respective ca gata, l-a expediat, in sfarsit.
E drept ca si utilizatorul poate folosi gresit telefonul. Daca tu ai editorul de sms deschis si trimiti mesajul, dar nu-ti dai seama si apesi din nou optiunea de expediere, atunci e vina ta si platesti pentru greseala. Dar daca tu stii sigur ca ai trimis doar o singura data, atunci...dar e greu de demonstrat ca tu ai trimis doar o singura data. Adica trebuie luat telefonul tau si vazut in jurnal exact ce operatiuni a facut si apoi comparat cu ce a facut centrul de mesaje...deci fara analiza, e greu sa demonstrezi, e cuvantul tau impotriva cuvantului lor. Si cu faza de apel in apel, ei pot spune ca tu ai gresit si ai apasat aiurea pe taste, deci trebuie sa ii duci in instanta sa le demonstrezi ca au gresit, altfel nu ai cum.
Succes!
==================================
Irina, mami de Tudor Cristian (08.10.2007)
Poze
sibip spune:
Yaia, multumesc pentru mesaj. Vad ca esti din tara lui Nokia
Sint de acord cu ce spui si chiar vreau sa subliniez: se intimpla "datorita unui defect in softul retelei". Pai, a cui e reteaua???? Sint convinsa ca si acest (mic) defect ar putea fi corectat, daca ar exista interes pentru asta.
Dar e mult mai convenabil sa persiste. Chestia cu SMS-urile e veche de cel putin 5 ani (dupa ce a relatat Misha71, mi-am amintit ca am patit si eu pe vremea cind inca mai trimiteam mesaje, dar nu m-am alarmat pentru ca fusesera trimise ... doar de vreo 4-5 ori.
Si, daca tot vin sarbatorile, eu una o sa-mi inchid telefonul. Asta dupa ce voi dezactiva inainte optiunea de trimitere sms si de apelare internationala. Asa, just in case.
StMihaela spune:
La mine s-a "defectat" Vodafonu' in sens invers ![]()
Mi-am prelungit in vara lui 2008 contractul cu un an, ca sa intru la promotia cu 250 de minute in retea, 150 inafara si 250 de SMS-uri pe luna. Sase luni m-am luptat sa ma incadrez in cei 7.99 euro din abonament si nu am reusit. 3 - 4 euro in plus pe luna tot faceam.
De doua luni, desi am vorbit cam mult, mai si reportez minute. Luna asta am sunat ca proasta, am trimis la SMS-uri la toata lumea de m-am plictisit si
inca mai am minute in retea (sac, cele catre alte retele le-am terminat) si SMS-uri.
Sper sa nu ma depisteze cei de la Vodafone si sa ma puna iar la colt 
Fac eu haz de necaz, dar chiar ma intrebam cum de se termina asa repede minutele gratuite, mai ales ca mai am 30 si de fidelitate. Poate au vazut ca am abonament din 2000 si s-au hotarat sa-mi dea premiu o perioada de facturare "pe bune"
kay spune:
fura de rup... nici cu orangeul nu mi-e rusine
... eu am cica 900 si ceva de sms-uri gratuite... dau 50 (pe bune) sa zicem, si ei taxeaza 500... la minute nici nu ma incumet sa calculez, si astea dispar... dar eu si vorbesc mult, asa ca nu pot sa tin numaratoarea... dar daca ma ambitionez, intr-o luna am sa le contorizez si sa ii vad atunci !
si o alta problema cu Orange-ul... ca sa dam si de la vecini... suni nene la relatii clienti si suni, si suuuuuni, suuuuuni cate 30 min pana iti raspunde un nene sau o tanti, ii zici 2 cuvinte si repede, sa te transfere... astepti 2000 de ani pana vb cu cineva... nu mai zic ca in 5 zile am insistat la tel si la un orage shop sa-mi actibveze romingul ala amarat. 7 oameni, 7 pareri. da, e activat, tre sa platiti 100 euro, tre sa platiti un avans, etc... cert e ca dupa 7 zile cand mi s-a confirmat ca e activ romingul, de mai mult de 2 angajati, amaratu era la fel de inactiv ca in ziua in care am cerut pentru prima data sa ii dea drumu...
cat despre problema personala... pai si aia cu TAKO sau cum ii zicea era la fel... sau era si problema mea ca doamna nu a putut sa-si cumpere niste bluze?
************************************************************************************
Ajuta la construirea unei sectii de chirurgie cardio-vasculara :
858 - 2 euro/sms - Comote, Orange, Vodafone
www.inimacopiilor.ro
oana
de
SOSONICA (6.06.2007)
asa creste Sonia : www.onetruemedia.com/shared?p=63e6ea475473c2ddd2fc4c&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=image" target="_blank">intr-un an
S
www.helpsonia.com , povestea Soniei , www.inocenti.org -> sponsorizeaza un copil !
"When in trouble or in doubt, run in circles, scream and shout."
Yaia spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui kay dau 50 (pe bune) sa zicem, si ei taxeaza 500. |
Atentie la sms-uri!
Daca mesajul contine caractere romanesti (ma refer la cele 5 speciale), atunci nu trimiti 1 mesaj, ci mai multe (2-3, depinde de lungimea mesajului).
Daca ai telefon mai nou si scrii un mesaj lung, tu ai impresia ca trimiti un sms, dar de fapt trimiti mai multe (exista un numar in partea de sus a ecranului care zice cate caractere are mesajul scris de tine si de fapt cate sms-uri trimiti in acel mesaj).
==================================
Irina, mami de Tudor Cristian (08.10.2007)
Poze
ally888 spune:
Buna ziua, e haideti sa va distrez cu pb mea atunci.. am abonament pe firma din 1998 defapt sunt 6 nr, insa uitati cu ce ma confrunt de 3 sapt..
am primit cadou un tel, si dupa 2 zile in care m-am logat de 5-6 ori cateva minute la internet, spre bucuria mea daca pot spune asa, am verificat si aveam 186 euro!!!!! asta noroc ca am vazut la timp ca in zece zile as fi avut 2000 de euro... mi se pare strigator la cer ! am facut diverse sesizari in urma carora m au informat ca am 2 optiuni ativate de ei cred ca de mine nu aveam cum, pentru ca nu am avut pana acum 1 luna telefon performant cu care sa ma loghez pe internet, dar optiuna o am de 1 an.. (precizez ca avem abonament) pb este ca normal costul este de 0.05 centi dupa ce depasesti minutele alea gratuite date de ei, insa eu sunt privilegiata si mi-au pus ei frumos pe langa internet, o optiunde de mail plus care teoretic e pt e-mail, ceea ce n am folosit si au si o aplicatie speciala pt asta si logic ca nu am downloadat-o pentru ca nu am folosit asa ceva. ! dar oamenii in loc sa ma taxeze la costul de internet, m au trecut automat pe mail plus si anume la un cost fabulos care in mod normal calculat la 0.05 centi cum era normal ar fi fost nici 10 euro in schimb la mine a fost 186 de euro. de pe data de 17. am facut multiple sesizari scrise si voce la *222 in urma carora m au mintit pana azi ca mi vor recalcula iar azi.. imi dau raspunsul :
pentru numarul xxxxxxx11 optiune internet mobil la pretul de 3.99 euro, optiune E mail plus la pretul de 6 euro , optiune Vodafone Mobile Office l apretul de 1.75 euro
Bineintees ca le-am cerut hartiile semnate de mine unde arata ca am fost informata cu privire la modul lor de-a ma trece de la optiunea de internet la cea de mail plus dupa terminarea minutelor gratuite, si continuarea taxarii la cuantumul de mail plus.. pai mail plus pentru net?! mail plus nu i pt mail? atunci la ce dracu mai e optiunea de internet? de...d`aia se pare
mai nou, primesc mesaj "vodafone zone mobile a fost activat" oo, sun si intreb ce i asta? o optiune care cica o aveam de un an, si culmea nu i ceruta de mine ci de o anume "laura" aha zic si eu ca titular de contract ce rol am sa platesc doar?! cine i laura?! la care stiti ce mi zice "pai.. presupun ca o fi vb cu dvs inainte" hai ca asta i tare.. pai presupunand asa, atunci a zis laura sa platesti tu cu ma-ta factura .. adica timp de un an am platit degeaba : 3euro pt internet, 6 euro pt mail plus, 1.75 pt zone mobile ala si tare sunt curioasa cate mai am.. pt ca ajung sa cred ca platesc doar ca tin tel deschis astia sunt capabili de orice.. sincer imi vine sa rad de ce batai de joc fac ei,.. si imi vine sa plang ca.. sunt sclava lor pe banii mei... de ani d zile tot incerc sa termin cu ei, insa mereu se trezesc ba ca am activat ba n am activat ba nu stiu ce am facut si ma mai duc cate 2 ani.. ultima oara mi au zis saplatesc 200 euro pt fiecare nr sa le inchid..
aha... fratilor.. rate si abonamente daca va faceti .. va semnati sentinta la sclavie maxima.. SA LE FIE DE LUMANARI
