scrisoare catre Vodafone

scrisoare catre Vodafone | Autor: sibip

Link direct la acest mesaj

Nu stiu daca postez bine aici, oare exista alta sectiune pentru exprimarea nemultumirilor si pentru eventuale reclamatii?

Copy-paste dupa scrisoarea mea catre Vodafone, trimisa in cursul zilei de miercuri 8 aprilie 2009, si la care nu am primit inca raspuns. Astept comentariile voastre si daca mai aveti si voi relatari si reclamatii asemanatoare poate reusim sa ne organizam cumva, chiar vreau sa merg cit de departe se poate cu aceasta initiativa.

Deci, citez:
"Stimati domni,

acesta este ultimul meu mesaj in calitate de abonat Vodafone. Am mai avut reclamatii si in trecut, dar ceea ce am constatat analizind ultima factura mi-a determinat decizia a renunta la serviciile Dvs. Veti primi in cel mai scurt timp de la Orange cererea de portare a numarului meu.

Asadar, va relatez pe scurt despre ce este vorba (de fapt, am facut aceasta sesizare si telefonic, in cele ce urmeaza voi face referire la discutia purtata cu angajatii de la Relatii Clienti) .

Mentionez ca - din nefericire pentru mine si probabil pentru majoritatea clientilor de telefonie mobila din intreaga lume) nu obisnuiesc sa verific in amanunt facturile primite. Aceasta, cu atit mai mult cu cit Vodafone si-a arogat dreptul de a nu mai trimite clientilor factura fiscala prin posta, nici macar prin cea electronica, inventind acest serviciu online My Vodafone unde clientii trebuie sa se logheze ... Apropo, este aceasta practica legala??? Personal nu am considerat ca merita efortul de a SEMNALA Vodafone faptul ca doresc sa-mi trimita in continuare factura. Si stiti de ce? Pentru ca am considerat-o ca pe un drept implicit al meu in calitate de client, sa o primesc - nu sa fac eforturi (chiar minime) de a o solicita!!! Inutil sa va spun ca regret acest lucru si faptul ca nu m-am implicat mai mult in citirea si chiar studierea (aprofundata) a facturilor. Ba mai mult, ar fi trebuit sa imi notez de fiecare data ORA exacta si numarul de minute ale
fiecarei convorbiri, chiar si la simplele apeluri, pentru ca.... daca veti citi SI DUMNEAVOASTRA ultima factura detaliata emisa pentru numarul meu de telefon veti constata ca:

- in data de 5.03.2009, ora 14:58, am initiat o convorbire catre un numar de telefon mobil din strainatate - convorbire care a durat, conform listei detaliate a apelurilor, 2 minute si 9 secunde.
- in aceeasi zi, la ora 14:59, conform aceleiasi liste detaliate, am initiat INCA O CONVORBIRE CU ACELASI NUMAR DE TELEFON DIN STRAINATATE, convorbire care s-a suprapus peste prima si care a durat, independent de prima, 2 minute si 10 secunde.
- Inutil sa mentionez ca au fost taxate ambele convorbiri.

Sa reluam: deci undeva in intervalul 14:59:00 - 15:00:09, DE PE ACELEASI NUMERE DE TELEFON, DE PE ACELEASI TERMINALE MOBILE, AU FOST PURTATE DOUA CONVORBIRI TELEFONICE SEPARATE, INTRE ACEIASI INTERLOCUTORI.

Vi se pare SF? Dovada ca Vodafone a mai avut de-a face cu situatii asemanatoare este ca si-a pregatit un alibi, si anume - cum, nu ghiciti? Ah, dar este vorba despre un APEL IN APEL!!!! Si ca sa va demonstrez ca am inteles despre ce vorbea domnisoara de la Relatii Clienti, APEL IN APEL ar insemna, in opinia Vodafone, ca in timpul convorbirii - dat fiind ca telefonul are 2 linii - as fi putut sa pun pe HOLD prima convorbire si sa initiez celalalt apel, catre aceeasi persoana, care si ea si-a pus prima convorbire pe HOLD si a raspuns celui de-al doilea apel al meu... Adica asa ne place noua, celor care folosim telefoane mobile, sa vorbim pe mai multe linii deodata, doar ca sa platim dublu!!!

Chiar nu ati putut inventa o scuza mai plauzibila? Ca de exemplu, ceea ce banuiesc ca a fost de fapt: o greseala in sistem... De fapt, o greseala in SISTEMUL DE FRAUDARE VOLUNTARA!!!! O scapare, ca in... Matrix.

Au fost multe speculatii, chiar si in presa, despre incarcarea facturilor de catre operatorii de telefonie mobila. Am avut si eu senzatia ca ma furati, si asta nu numai o data. Insa, de data aceasta, MI-A FOST CLAR! Dumneavoastra, Vodafone, chiar furati!

Am solicitat sa primesc facturile cu detalierea convorbirilor pe ultimul an calendaristic, si daca mai descopar situatii similare, inclusiv deja celebrele si binecunoscutele taxari aplicate simplelor beep-uri, atunci voi lua legatura cu un avocat. Tot ceea ce sper este ca facturile sa fie "pe bune" si sa nu fi fost masluite, in urma reclamatiei mele telefonice de ieri.

In legatura cu beep-urile, am primit deja explicatia candida, blonda, a domnisoarei de la Relatii Clienti (vad ca personalul Dumneavoastra este foarte bine instruit despre cum sa pareze orice reclamatie de frauda, se pare ca v-ati confruntat cu toate si ati inventat scuze pe masura), si anume: "este posibil ca apelurile persoanei apelate sa fie deviate, adica programate sa sune in alta parte, si sa platiti - chiar daca convorbirea este intrerupta." Oh, chiar nu aveti scuze mai bune????

In orice caz, intentionez sa-mi public mesajul si in internet, pe forumurile la care particip (puteti rasufla usurati, nu am blog!) pentru a-i pune in garda si pe alti utilizatori, si cine stie... poate stringem suficiente dovezi pentru a actiona in judecata colosul VODAFONE.

Va multumesc pentru serviciile pe care mi le-ati oferit in ultimii 8 ani, dar consider ca am participat suficient la bunastarea Vodafone."

Am incheiat citatul.

Astept parerile voastre, si pro si contra.

Multumesc,
Ioana

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns misha71 spune:

Nu pot decit sa alatur si nemultumirea mea legata de vodafone: de Craciun citeva mesaje au fost trimise de mai bine de 100 de ori destinatarilor. Nici sa am viteza luminii in degete, n-as putea sa trimit in citeva minute atit de multe mesaje, chiar daca sint spre acelasi destinatar. Rezultatul: factura de 200 ron . Reclamatii? Degeaba!

****************************************************************


Emma INVINGE cancerul! In fiecare zi alaturi de Emma!

www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">O inimioara are nevoie de voi! / Blogul cu ingerasi
POFTITI IN BAZARUL LUI MIHAITA!!!



excesul de pufuleti, bomboane si IGIENIZARE dauneaza grav sanatatii (LadyJ)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anderra spune:

Eu am avut niste show;uri extreme cu cei de la vodafone, nu merita N, din cauza faptului ca nu mai emit factura tiparita ci ma trimit sa protejez natura si sa platesc cum ma bate capu' .
Le'am spus de 3 ori pana acum ca vreau factura tiparita, factura online, nu am imprimanta si nu cred ca e legal sa fiu privata de factura mea.
E a treia oara cand imi trimit mesaj ca mi'a fost sistata trimiterea facturii.Am sunat si plina de nervii le;a, spus ca 4'a oara ma pot sterge de client pe mine si pe cele 3 abonamente de pe numele meu.
Sunt niste neseriosi si foarte nesimtiti si imi asum spusele mele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sibip spune:

Eu am solicitat sa-mi trimita facturile tiparite pe ultimul an calendaristic. Distractia ma costa 0.80 eur * 12 luni, plus tva. Sa vedem cind ajung, si vorba aia, daca sint originale :)
Ar fi de folos daca ai pune mina pe factura detaliata cu cite 200 de mesaje la acelasi numar! O sa postez si la juridice poate gasim un avocat in stare sa se puna cu "bestia".
Ca sa citez o prietena, si Orange fura, dar nu chiar asa de mult .
Cum am zis, mai astept si alti pagubiti sa se anunte - poate iese ceva frumos din asta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Candy spune:

Eu am patit o chestie similara cu Romtelecom. La inceput am fost client Connex, apoi, nemultumita, m-am mutat la Dialog (inainte de a deveni Orange), de acolo din nou la Vodafone.

Prietenii mei de pe Orange vor sa se mute pe Vodafone (o parte chiar si-au portat deja numerele), iar cei de pe Vodafone, pe Orange. Si unii, si altii sunt nemultumiti de servicii. Insa se pare ca frauda e generalizata, si noi, fraierii, platim. Vorba cantecului: "Pleac-ai nostri/Vin ai nostri/Noi ramanem tot ca prostii/Aia hoti, astia hoti/Mama lor la toti!"

God, if I can't have what I want, let me want what I have.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns misha71 spune:

O sa le cer factura detaliata, insa nu stiu daca si la sms-uri s-ar putea sa-mi dea detaliat, ca la apeluri voce stiu ca pot.

****************************************************************


Emma INVINGE cancerul! In fiecare zi alaturi de Emma!

www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">O inimioara are nevoie de voi! / Blogul cu ingerasi
POFTITI IN BAZARUL LUI MIHAITA!!!



excesul de pufuleti, bomboane si IGIENIZARE dauneaza grav sanatatii (LadyJ)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sibip spune:

Da, si la sms-uri e detaliat. Cere-o!
Eu la Orange am facut un abonament de 3 luni (este o promotie). Daca nu-mi convine ma mut mai departe. Eram la Vodafone din 2001 si am avut mai multe nemultumiri. Asta a fost cea mai groasa, plus ca pot s-o dovedesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Am fost si eu abonata Connex,acum cativa ani.Furau pe fata,era imposibil sa nu-ti dai seama.Am renuntat si am ramas numai la Orange.Poate ca si aici se fura,dar mai subtil,nu mi-am dat seama pana acum.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns magdalena67 spune:

buna
acum aprox. 1 an ma uit mai mult din intamplare pe factura detailata a sotului meu, si in vinerea mare a pastelui ii aparea o convorbire de aprox. 2,30 h cu un nr. tot de vodafone.Ne uitam impreuna, nu recunoastem nr. de tel. , raman surprnsa ptr ca el in aceea perioada chiar nu putea sta de vb cu cineva atat de mult, mai ales ca lucram impreuna si as fi observat, asa ca sunam sa vedem cine este. Era o persoana de care nici noi si nici el nu auzisem vrodata unul de altul, asa ca fac reclamatie la vodafone.Nici pana in ziua de azi nu s-a rezolvat ceva, am renuntat la serviciile lor, dar banii i-au incasat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

despre faza cu sms-urile stiu si eu
un bun prieten a trimis de craciun de 4 ori acelasi sms la aproape toata agenda....vreo 200 RON l-au costat urarile de bine....de fapt sms-urile chiar s-au trimis pentru ca s-au si primit de catre destinatari....
acum nu se stie ce a fost de fapt, eroare de telefon sau de retea...inca nu au clarificat
si da, sms-urile se vad detaliat.

pentru a evita costuri cu factura detaliata, puteti sa va logati pe aplicatia myaccount...le salvati in excel si puteti face o analiza mult mai usor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns misha71 spune:

anamona, asta am patit si eu. Ma sunau innebuniti prietenii sa fac ceva cu telefonul ca s-au saturat sa stearga mesajele, ca li se umplea casuta vazind cu ochii.

****************************************************************


Drum bun, licurici iubit!

www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">O inimioara are nevoie de voi! / Blogul cu ingerasi
POFTITI IN BAZARUL LUI MIHAITA!!!



excesul de pufuleti, bomboane si IGIENIZARE dauneaza grav sanatatii (LadyJ)

Mergi la inceput