Gravidute prin FIV (36)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ayda_m spune:

Am uitat sa spun ca si eu merg des la toaleta, din ora in ora sau chiar mai des....urocultura a iesit negativa deci ma gandesc ca apasa si bebele si beau si multa apa ziua....Si eu cand merg mai mult simt cum parca se lasa burta si ma apasa, simt nevoia sa ma intind, sa ma asez...eu sunt in medical de 2 luni si ma gandesc ca nici nu sunt obisnuita sa merg mai mult si sa stau in picioare....poate si de aceea jena asta pe care o simt...

Ayda 26+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elenada spune:

Fetelor eu imi simt uneori burtica grea tare ca un bolovan cand sunt in picioare dar daca ma asez culcat e moale. Dr mi-a zis ca important e sa fie moale cand stai culcata pe spate. Sper sa fie ok.
Miki si eu am burta sus. De respirat deocamdat pot sa respir dar in schimb stomacul meu e varza si cred ca e si din cauza ca burta il preseaza. Sunt in plina criza gastrica. De aseara ma doare fara incetare stomacul. Zilele trecute mai lua cateva ore pauza.
Voi aveti sau ati avut probleme cu stomacul?

elena +23
Burtica mea la 20 sapt la
Cosulete bebelusi

***CAMPANIA NOASTRA *** www.petitieonline.ro/petitie-p28651051.html" target="_blank">PETITIA NOASTRA - semneaza si tu!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns hepilica spune:

Bq, cum a foat la eco?

h.

16+
multumesc lui DD

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fragutza spune:

Offf Elena, sper sa te simti mai bine azi. Ma mai supara si pe mine stomacul, dar incerc sa evit alimentele care imi fac rau. Uite,acum nu mai pot manca aproape deloc fructe, legume si iaurturi. Mai scap evident dar se lasa cu dureri nasoale.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Micky2007 spune:

Bq ce ai facut la ecografie? Faci cezariana? Te-ai programat?

Micky 33+ +

AMR 5 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Micky2007 spune: