Mamici recunoscatoare de Nov.Dec2009(7)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns edelyia spune:

Buna dimineata fetelor!bine ati venit floricik si zuza zuzisi sarcini usoare si la termen va doresc!

delia 5+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_driana spune:

neata fetelor
care cum stati cu ,,simptomele''?
smaranditza, probabil ma voi confrunta si eu cu ,,simptomele'' alea grele mai tarziu, dar eu nu iau nici un medicament pentru durerile de burtica, nu mi se par asa de mari incat sa ma indop cu medicamente, eu sunt anti medicamente, iau doar atunci daca este chiar nevoie.

sper ca v-ati trezit binedispuse si fericite astazi, si cu mai putine stari urate.
si servici usor fetelor...

p.s. dar ne mai luam cate o pauza binemeritata, sa mai scriem aici,nu? ca doar suntem -dutze

toate vin la timpul lor si nimic nu este intamplator . . .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns menics spune:

buna dimineata burtici, dau o -eu beau o parte cafea
4 parti lapte...
eu m-am trezit tare odihnita, dar vremea asta ma zapaceste...
fetelor, voua nu vi se pare ca parca sanii nu mai sunt asa de durerosi??? sau doar la mine se intampla?? off ce emotii mai am pana ii aud inimioara.. mai am inca o saptamana de asteptat...
incep sa ma ingrijorez ca parca nu mai am nimic, eu cu kg stau bine, dar nici nu mananc exagerat, la mine ultima masa este de foarte multi ani pe la ora 18, painea am inlocuit-o cu pesmetii din cereale, iar daca chair mi-e pofta, iau peine integrala si o prajesc, iar seara beau o cana mare de lapte, de cand mananc fructe multe mi-am reglat si digestia si nu ma mai simt asa balonata.
cu somnul stau la fel de bine, adica dorm de rup, in rest, o burtica dar parca nu mai creste, cred ca ma panichez aiurea...


Manu 7+

http://bd.lilypie.com/iIPYp2.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns myrella_21 spune:

buna dimineata dragele mele...