Viata in Germania (55)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns misha-germ spune:

Alina o sa mai incerc cand merg si eu in tara la Casa de Asig. insa ei se incapataneaza sa faca ei legile si plus problema e ca au pensie de boala si trebuie sa mearga o data pe an la comisie in Ro...
Ei au flotant aici in Germania, dar asta nu ii ajuta sa obtina acel formular, ca cica ar pierde pensia. a fost cineva in asemenea situatie?

Aici sunt medici si medici, tata si-a rup mana anul trecut si spitalul nu a acceptat asigurarea noastra privata din Ro. am platit inainte si am recuperat apoi banii. de la privati recuperezi mai usor, decat de la stat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vikinga spune: