Firme recuperatoare pt telefonia Orange!
Nu stiti cum e cu firmele recuperatoare de la Orange? Cineva din familie mai are de platit 2400 ron si mi s=a spus ca mai sunt penalitati de 1600 ron.....Maine s-ar platiti cei 2400 ron...oare e obligatoriu de platit si penalitatile? Nu se poate scapa de ele? Se pare ca au trecut 10 zile de cind s-a dat la aceasta firma de recuperare.... E groznic de penalitati pot pune...aproape cit suma?!
Raspunsuri
ellej spune:
Poate negociaza cu firma de recuperare sa plateasca fara penalitati, sau mai mici, daca da toata suma. EOS KSI parca efirma, nu?
Mare e gradina lui Dumnezeu si multe animale sunt in ea :)
liliana_28 spune:
Buna,
In penalitatile cu pricina s-ar putea sa fie si comisionul firmei de recuperare de care din cate stiu eu nu ai cum sa scapi. Orange are contract cu firma respectiva de recuperari creante. Orange plateste serviciile si ti le imputa tie.
Asa este din cate stiu eu.
Nunta-graviduta cu Calinut + Poze Calinut la 1 anisor si 4 lunici
www.dropshots.com/liliana_28" target="_blank">Calinut
Angelinne spune:
Cei de la Orange spun ca nu a fost dat la firma recuperatoare///nu stiu cum sa aflu...imi spun doar ca sunt penalizari de 1700 ron . Cei 2500 ron i-am platit deja. Au zis ca daca nu se plateste suma pina in aprilie la inceput vor baga si taxa de reconectare de 2800 ron. Am vb cu 3 persoane diferite...nimeni nu ma lamureste.
Angelinne spune:
A avut de platit vreo 60 mil 3 facturi pe 3 luni...a tot platit din noiembrie pina a mai avut acuma 25 mil. Dar s-au adunat si penalizarile de 17 mil....
Guestus spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Angelinne A avut de platit vreo 60 mil 3 facturi pe 3 luni...a tot platit din noiembrie pina a mai avut acuma 25 mil. Dar s-au adunat si penalizarile de 17 mil.... Angelinne |
sint si yo curios si invidios cum de a ajuns la o asa suma. cit a vorbit la telefon?
Delphinas spune:
mai multe detalii www.avocatnet.ro/content/forum%7CdisplayTopicPage/topicID_13985/.html" target="_blank">aici
poze, Just Me
Infertilitatea este o boala, Bazar pt Mihaita
ambitioasa
Angelinne spune:
Nici eu nu imi dau seama cum de erau asa facturi mari...ideea este ca a organizat un concert la care au participat citeva trupe consacrate de la noi....a fost nevoie de a obtine f multe sponsorizari , probabil a dat f multe telefoane...oricum...ideea este ca s-a platit lunar din aceea datorie...deci totusi a fost de buna credinta....
emilia_m spune:
In principiu poti face in felul urmator: suni la Serviciul Clienti 411 si soliciti transferul la departamentul Collection. Astepti putin si iti va raspunde o persoana de la Collection care se va prezenta si te va intreba ce doresti. Ii ceri sa vorbesti cu una dintre angajatele departamentului care se ocupa de Agentiile de Recuperare a Debitelor. Te va transfera din nou si acea persoana iti va explica ce si cum trebuie facut si te va lamuri cu siguranta.
Orange colaboreaza cu mai multe companii (EOS-KSI, COFACE, etc).
Am lucrat intre 2004 si 2006 la Orange (un an chiar la acel departament) si singura recomandare pe care ti-o pot da este ca data viitoare cand ai de achitat o factura mare (pe care nu iti permiti sa o achiti integral la timp) sa incerci (preferabil inainte de suspendarea numarului) sa faci o plata partiala dupa care sa suni la acest departament si sa soliciti amanare de plata sau esalonarea datoriei.
Daca nu ajungi la un consens cu Analistul Collection respectiv poti cere sa vorbesti cu un superior. Trebuie sa insisti putin pentru a primi transferul la un sef dar merita pentru ca in general discutiile cu team leaderii de la Credit & Collection sunt foarte ok si productive (sunt oameni de treaba cu care te poti intelege).
Succes!
_
PS: Mai exista alte situatii care pot parea similare dar se trateaza de alte departamente:
In situatia in care abonamentele sunt mai vechi de 6 luni dar au fost suspendate inainte de emiterea facturii spentru ca ati vorbit mult si limita de credit a fost depasita si se considera riscanta mentinerea abonamentului activ in retea trebuie sa discutati la departamentul Credit (sunt oameni relativ flexibili dar in mod cert va vor cere sa efectuati o plata in avans pentru re-conectare). Tot la departamentul Credit solicitati si Roaming.
In situatia in care abonamentul este nou in retea, ati vorbit mult, ati inregistrat cost suplimentar mare (verificabil la Cronos 415) si v-ati trezit cu abonamentul suspendat desi factura inca nu s-a emis (sau tocmai ce s-a emis) trebuie sa discutati la departamentul Frauda (cei de acolo sunt destul de inflexibili pentru ca au de-a face cu clienti noi, fara istoric de plati si jobul lor este sa filtreze persoanele serioase de cele neserioase).
In cazul in care doriti informatii despre punctele Thank You sau doriti sa reziliati contractul cereti transferul la Loyalty respectiv Retention.
Daca aveti o reclamatie pe care deja ati anuntat-o si asteptati cu nerabdare un raspuns oficial il puteti primi de la Problem Solving.
Daca aveti nelamuriri legate de internet/wap/blackberry/Orange e-mail
va recomand cu caldura numarul scurt gratuit 408 (Departamentul de Date)
Emilia M
Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai