Intamplari paranormale

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gaba-rema spune:

Citat:
citat din mesajul lui Ana68

Eu am luat o singura data Xanax,o singura pastila...avusesem atac de panica,stateam cam prost cu nervii,era o perioada urata din viata mea....in fine,una din surorile mele,cadru medical,mi-a recomandat si mi-a dat...cum ziceam,am luat una si ultima din viata mea...in primul rand ca mi-a fost frica,podeaua pleca la vale,peretii se apropiau si se departau,mi-a fost greata,ma uitam la copil si i se hidosea fata...imi explodau cerculete in pupile...groaznic.Mi-am jurat ca in vecii vecilor nu voi mai lua asa ceva,chit ca ma dau cu capul de pereti de nervi.




Ai reactionat paradoxal (nu paranormal :) la Xanax. mai sunt si alte medicamente din categoria asta (Anxiar, samd)
Dar poti sa incerci cu valeriana si passiflora... poate e suficient.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ana68 spune:

Of,nu Gabi,eu nici macar nu stiu daca am luat 2 extraverale in toata viata mea si nu am nevoie.La toate controalele la care am fost de nevoie sau obligatoriu(adica impuse de servici)mi s-a spus ca sunt foarte bine si ca ma prezint normal din punctul asta de vedere.
Cand am luat acel Xanax am facuto din...prostie,mai mult...ma plangeam surorii mele ca nu mai resist nervos,ca eram foarte agitata...este vorba de perioada urmatoare decesului primului meu sot...era o conjunctura foarte rea de situatii in viata mea...cumva se explica starea nervoasa in care ma aflam.De ce am luat atunci pastila?ca avusesem intruna din zile o iesire urata fata de copil,in sensul ca pentru o prostioara facuta mi-am descarcat nervii pe copil,tipand la el,drept pentru care si ii ziua de azi regret fapta de atunci.Si mintea m-a dus sa judec ca am luato razna,drept pentru care am luat hapul.