A mai avut cineva probleme cu BOOM TV?
N-are rost sa va insir toata povestea ca e lunga. Cert e ca de cateva luni bune cei de la Boom TV factureaza gresit si informeaza gresit. Am incercat sa vorbesc cu ei la telefon, sa ne intelegem, n-a fost chip, au un tupeu si un mod de a vorbi cu clientii de iti vine sa fugi... Am facut o plangere la OPC, repede s-au sesizat cei de la Boom, aveau chef de vorba si erau dispusi sa rezolve problemele. Le-au rezolvat iar luna urmatoare au luat-o de la capat, iar mi-a venit factura gresit. Din nou i-am contactat, din nou mai sa ne luam la cearta prin telefon. I-am sesizat din nou la OPC si acum i-am sunat pt ca pt a 5 oara imi vine factura gresit. Acum deja nici nu se mai menajeaza, mi-au zis ca sa fac in continuare reclamatii la OPC si o sa ne certam la nesfarsit. Oricum luna asta se implinesc doi ani de cand am abonamentul si il vom rezilia, banii platiti in plus raman platiti in plus dar am zis macar sa fac publicitate negativa (asa m-au invatat pe mine la scoala ca se cheama) ca sa nu mai pateasca si alti ce am patit noi.
MAMI(Adriana) & ALEXIA(28 aprilie 2007)
POZE ALEXIA
Ne nastem uzi, goi si flamanzi..dar greul de-abia dupa aceea incepe...
Raspunsuri
Qamar spune:
Da, si noi:( nu pot dezvolta ca scriu pe tel., dar sunt dezamagita de boom
www.bebelissimo.com/" target="_blank">Bebelissimo
zfcristina spune:
Buna!
Eu nu am avut probleme cu ei si sunt abonata lor de cca 1 an, cand am avut ceva probleme mi s-a vorbit frumos. Vecina mea este unul dintre abonatii mai noi cu tot felul de reduceri samd si intr-adevar am auzit-o plangandu-se ca a primit factura gresita de vreo 2 ori
Cristina , mami de cei mai frumosi si iubiti copii de pe pamant
kriss79 spune:
eu sunt clienta din aug.2005.am avut si eu probl initial cu fact care ajungeau dupa 2 zile de la data scadentei..dar dupa un timp s-a dat lege ca nu mai e voie sa se plateasca abon inainte cu o luna..in fine, am avut probl cu factura in sensul ca scria gresit codul de abonat, sau adresa..prin tel s-a rezolvat..
In rest, nu ma plang..dar ce greseli in factura ai avut?poate am si eu si nu am obs..
Ma cam enerv acum ca s-a marit mult factura. suntem clienti vechi si nu avem discounturi sau altceva..acum cei care isi fac abon nou benef de mai multe promotii..noi aia vechi nimic..plus ca era la inceput atunci si era oblig sa cumperi receptorul si antena..acum e cu custodie..in fine, factura noastra a crescut de la 70-80 lei ..la 90 lei luna asta.
www.totsites.com/tot/alessiastefana" target="_blank"> my page
Cristina si Alessia Stefana
Craciun 2008
Februarie 2009
mami_alexia spune:
90 de lei...??? Nu vi se pare cam mult? De ce nu optati pt Digi sau Dolce ? Noi suntem abonati de aproape 2 ani (in doua saptamani implinim 2 ani si renuntam la abonament). Stand in chirie ne-am gandit ca antena ar fi cea mai buna solutie pt ca urma sa ne mutam si sa o putem lua cu noi. Initial am vrut Digi TV dar nu aveau echipamente si dura cam o luna pana veneau asa ca am ales Boom. La inceput am beneficiat de un cost mai mic al abonamentului, apoi l-au marit si l-au facut la toti la fel. Problemele au fost de facturare. In noiembrie am vazut pe canalele lor specializate ca au o promotie cu 3 extraoptiuni gratuite timp de 2 luni. Noi aveam un pachet de baza, oricum nu avem timp de uitat prea mult la tv. Am zis sa sunam sa activam aceste 3 extraoptiuni mai mult ca sa fie desene animate pt fetita noastra. Zis si facut dar cu precautii de la inceput. I-am intrebat, "sigur nu e nici o taxa ascunsa, nici un comision, nimic, nimic ascuns?" "Nu, nu, nu ..." . "Sigur dupa astea 2 luni se dezactiveaza automat extraoptiunile , ca sa nu mai sun eu la dvs, eu poate uit cand se implinesc 2 luni.." Raspunsul: Sigur, sigur.
Si dupa asta, prima factura a venit cu plata celor 3 extraoptiuni la jumatate de pret (in loc sa fie gratuite) - aveau si optiunea asta , 6 luni la jum de pret, dar eu n-am stiut de ea si nici nu am cerut asa ceva dar ei asta au trecut in calculator. "Ne pare rau, trebuie sa platiti factura, nu avem ce face, etc". Am incercat de cateva ori , am vazut ca ma expediaza si ca nu vor sa rezolve , am trimis on-line reclamatie la OPC, ei i-au sesizat, cei de la Boom m-au sunat, au facut corectia, mi-au dat banii inapoi.(dar cand i-am rugat frumos n-au vrut) Am crezut ca s-au terminat problemele pana acum vreo luna. Chai stateam si calculam si ma gandeam ca au trecut alea 2 luni si ei n-au inchis acele 3 extraoptiuni. Ii sun din nou si surpriza: "trebuia sa ne anuntati". Iarasi, nu avem ce face, ne pare rau, asta e, trebuie sa platiti...si la final "Si daca nu va convine, reclamati-ne iar la OPC si o sa ne certam la nesfarsit". Fraza asta m-a scos din sarite. Oricum ii las in pace ca deja mi-am pierdut pre mult timpul cu ei, le-am trimis scrisoare de reziliere a contractului (ca se implinesc 2 ani), sper din suflet sa nu mai faca vreo figura si la reziliat contractul.
Am mai vorbit cu consultanti de astia telefonici dar cei de la Boom mi s-au parut amatori. Adica din start cand ii sunam (si i-am sunat mult si bine), dupa ce le spuneam codul de abonat si ma identificau isi schimbau tonul vocii pentru ca lor le apaream acolo ca un client problema, cu plangeri la OPC. Chiar odata mi-a zis un consultant "nu v-ati saturat sa ne bateti la cap"?
No, in concluzie, sper sa nu mai dau peste oameni de genul asta prea curand. Opc-ul m-a surprins ca si-a facut datoria..acum nu stiu daca in afara de cerinta de a rezolva problemele le-au mai dat vreo sanctiune.
MAMI(Adriana) & ALEXIA(28 aprilie 2007)
POZE ALEXIA
Ne nastem uzi, goi si flamanzi..dar greul de-abia dupa aceea incepe...
kriss79 spune:
inteleg..da, te cred ca te-ai saturat..
90 mi se pare cam mult, intr-adevar dar e in fctie si de cursul euro, care tot a crescut.
Noi stam la casa, in 2006 (am gresit anul de cand suntem abonati) nu era cablata zona, si nu era alta solutie..nu vroiau firmele de cablu sa faca contracte la cei cu casa.in fine, mama avea deja digi tv si erau multumiti, dar ce ne-a atras atunci pe noi erau canalele lor drama, comedy samd..atunci am cump antena si receptorul ca asa era regula.
Dupa ce s-a nascut fata am zis sa mai luam un receptor. am mai luat unul, in custodie acum, care ne costa lunar cam 11-12 lei in fct de cursul valutar.
Plus am luat extraopt kids care ajunge si ea la 12,50 lei acum, variind in fct de curs.
Acuma daca ne mutam la digi sau dolce(apropo, am auzit foarte multe nemultumiri leg de dolce..)nu stiu daca antena mai poate fi folosita..mai e si receptorul cumparat initial..
Uite, cu cursul asta euro, in sept. plateam cam 60 de lei, iar acum a venit 90,95..
www.totsites.com/tot/alessiastefana" target="_blank"> my page
Cristina si Alessia Stefana
Craciun 2008
Februarie 2009