Bobocei de septembrie-octombrie 2008 (61)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns babymom75 spune:

Andy.p un ORL-ist v-a vazut? Daca te hotarasti sa mergi ti-l recomand pe dr. Bembea Serban; am telefonul lui daca vrei.

CosmyB m-am informat in legatura cu Betabioptalul ( chiar acum sunt cu agenda medicala in mana ). Contine betametazona 0,2% ( asta e un cortizonic ) si cloramfenicol 0,5% ( asta e un antibiotic care e contraidicat la copii ) => Concluzia: NU e safe la bebe.

Mama lui Dragos (04.10.2008) si a lui Victor (12.09.2003)

Mergi la inceput

ANCA!!! SUNTETI PE LOCUL I!!

LE: de cate ori se poate vota aceeasi poza? Ca va mai votam!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andy.p spune:

Citat:
citat din mesajul lui babymom75

Andy.p un ORL-ist v-a vazut? Daca te hotarasti sa mergi ti-l recomand pe dr. Bembea Serban; am telefonul lui daca vrei.

Crezi ca ar putea avea ceva la urechiuse??Se cam trage de ele..da daca o apas pe langa ele nu plange si nici nu nu pare ca o deranjeaza.

laura, andy (07.04.2002) &alexia(14.09.2008)
Alexia
Andrei

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui andy.p

Citat:
citat din mesajul lui babymom75

Crezi ca ar putea avea ceva la urechiuse??Se cam trage de ele..da daca o apas pe langa ele nu plange si nici nu nu pare ca o deranjeaza.

laura, andy (07.04.2002) &alexia(14.09.2008)
Alexia
Andrei

Laura nu neaparat la urechiuse, dar sa nu fie acolo local ceva ce intretine mucii de atata vreme,in ciuda tratamentului.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nocom spune: